Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google’owski Bard to teraz Gemini i… jest płatny

W czwartek Google zmienił nazwę swojego chatbota Bard na Gemini, czerpiąc inspirację z napędzającej go nowej sztucznej inteligencji. Firma ogłosiła także uruchomił płatną subskrypcję. To oznacza wejście w bezpośrednią walkę o klientów z Microsoftem.

Google, mając nadzieję na kolejny produkt z miliardami użytkowników, wykorzysta swoją dużą bazę klientów korzystających z telefonów z Androidem, aby dać sobie przewagę. Firma twierdzi, że użytkownicy Androida mogą wybrać Gemini jako domyślnego asystenta cyfrowego w swoich telefonach, uzyskując do niego dostęp za pośrednictwem aplikacji, przycisku zasilania lub mówiąc „Hej Google”. Gemini ma być dostępne w aplikacji Google iPhone.

Klienci z USA mogą wykupić subskrypcję za 19,99 USD miesięcznie, aby uzyskać dostęp do Gemini Advanced, który obejmuje mocniejszy model Ultra 1.0 AI, podała spółka zależna Alphabet.

Abonenci otrzymają dwa terabajty miejsca w chmurze, które zwykle kosztują 9,99 dolarów miesięcznie, a wkrótce uzyskają dostęp do Gemini w Gmailu i pakiecie produktywności Google. Ten pakiet, znany jako plan Google One AI Premium, jest jedną z największych odpowiedzi firmy na pytanie Microsoft i jego partnera OpenAI. Pokazuje także rosnącą konkurencję w stosunku do konsumentów, którzy mają obecnie kilka płatnych opcji subskrypcji AI.

Rok temu usługa ChatGPT Plus firmy OpenAI była pionierem na rynku wczesnego dostępu do modeli sztucznej inteligencji i innych funkcji, podczas gdy Microsoft ogłosił niedawno konkurencyjną subskrypcję sztucznej inteligencji w programach takich jak Word i Excel. Obie subskrypcje kosztują 20 dolarów miesięcznie w Stanach Zjednoczonych.

Od czwartku Gemini Advanced jest dostępny w języku angielskim w 150 krajach, powiedział Krawczyk. Wdrożenie smartfonów Gemini, rozpoczęte w USA, w przyszłym tygodniu rozszerzy się na arenie międzynarodowej, obejmując region Azji i Pacyfiku, Amerykę Łacińską i inne regiony z dodatkową obsługą języków japońskiego i koreańskiego. Użytkownicy otrzymują dwumiesięczny okres próbny subskrypcji bezpłatnie.