Grupa Symfonia uruchomiła w Polsce program Symfonia Lab, to kolejny krok w realizacji polityki skoncentrowanej na kliencie
Grupa Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację i procesy biznesowe małych i średnich przedsiębiorstw, uruchomiła w Polsce program Symfonia Lab. Jego celem jest budowa i udoskonalanie rozwiązań dla firm, z aktywnym udziałem użytkowników na każdym etapie procesu. Strategiczna decyzja o zwiększeniu zaangażowania klientów w obszar produkcyjny wynika z wewnętrznych badań UX/CX. Uruchomienie programu Symfonia Lab jest kolejnym krokiem w realizacji polityki skoncentrowanej na kliencie.
Powiększająca się organizacja, wspierana przez fundusz private equity MidEuropa oraz amerykański Accel KKR, specjalizujący się w inwestycjach w sektorze technologicznym, uzupełnia strategię procesów produkcyjnych. Ustandaryzowanie pracy z użytkownikami w procesie wytwórczym przyniesie korzyści klientom, dając im realny wpływ na kształt rozwiązań, a Symfonii pozwoli dostarczać produkty poprawiające doświadczenia użytkowników. Grupa Symfonia regularnie mierzy wyniki NPS (Net Promoter Score) i Customer Satisfaction, a także podejmuje działania wspierające CX (Customer Experience). Pogram Symfonia Lab ma więc dla organizacji znaczenie strategiczne.
– Od lat w Grupie Symfonia prowadzimy politykę koncentrowania się na klientach, aktywnie zachęcając ich do zgłaszania opinii i rekomendacji. Nowo uruchomiony program Symfonia Lab jest ustandaryzowaniem tej polityki – wdrażamy metodologię do współpracy z użytkownikami. Podnoszenie poziomu doświadczeń, a więc wyższa jakość rozwiązań, przekładają się na zadowolenie klientów oraz ich lojalność. Grupa Symfonia powiększa się, jednocześnie podejmując aktywności celem wzmocnienia przewagi konkurencyjnej – komentuje Aneta Jarczyńska, Dyrektor ds. Rozwoju Produktu i Komercjalizacji w Grupie Symfonia.
Za wprowadzenie i rozwój programu odpowiada Karolina Sielska-Bielska, Customer Experience Manager w Grupie Symfonia. Przyjęta strategia obejmuje usystematyzowanie metod i procesów pracy z użytkownikiem. Na potrzeby Symfonia Lab przeprowadzone zostały szkolenia zespołu projektowego w zakresie obowiązującej metodologii.
W pierwszej fazie funkcjonowania programu Symfonia Lab do procesu badawczo-rozwojowego zostali zaproszeniu aktualni użytkownicy rozwiązań Symfonii. W dalszej perspektywie rozwiązanie zostanie otwarte również dla zewnętrznych, potencjalnych odbiorców oprogramowania.