Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Grupa Symfonia uruchomiła w Polsce program Symfonia Lab, to kolejny krok w realizacji polityki skoncentrowanej na kliencie

Grupa Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację i procesy biznesowe małych i średnich przedsiębiorstw, uruchomiła w Polsce program Symfonia Lab. Jego celem jest budowa i udoskonalanie rozwiązań dla firm, z aktywnym udziałem użytkowników na każdym etapie procesu. Strategiczna decyzja o zwiększeniu zaangażowania klientów w obszar produkcyjny wynika z wewnętrznych badań UX/CX. Uruchomienie programu Symfonia Lab jest kolejnym krokiem w realizacji polityki skoncentrowanej na kliencie.

Powiększająca się organizacja, wspierana przez fundusz private equity MidEuropa oraz amerykański Accel KKR, specjalizujący się w inwestycjach w sektorze technologicznym, uzupełnia strategię procesów produkcyjnych. Ustandaryzowanie pracy z użytkownikami w procesie wytwórczym przyniesie korzyści klientom, dając im realny wpływ na kształt rozwiązań, a Symfonii pozwoli dostarczać produkty poprawiające doświadczenia użytkowników. Grupa Symfonia regularnie mierzy wyniki NPS (Net Promoter Score) i Customer Satisfaction, a także podejmuje działania wspierające CX (Customer Experience). Pogram Symfonia Lab ma więc dla organizacji znaczenie strategiczne.

 

– Od lat w Grupie Symfonia prowadzimy politykę koncentrowania się na klientach, aktywnie zachęcając ich do zgłaszania opinii i rekomendacji. Nowo uruchomiony program Symfonia Lab jest ustandaryzowaniem tej polityki – wdrażamy metodologię do współpracy z użytkownikami. Podnoszenie poziomu doświadczeń, a więc wyższa jakość rozwiązań, przekładają się na zadowolenie klientów oraz ich lojalność. Grupa Symfonia powiększa się, jednocześnie podejmując aktywności celem wzmocnienia przewagi konkurencyjnej – komentuje Aneta Jarczyńska, Dyrektor ds. Rozwoju Produktu i Komercjalizacji w Grupie Symfonia.

 

Za wprowadzenie i rozwój programu odpowiada Karolina Sielska-Bielska, Customer Experience Manager w Grupie Symfonia. Przyjęta strategia obejmuje usystematyzowanie metod i procesów pracy z użytkownikiem. Na potrzeby Symfonia Lab przeprowadzone zostały szkolenia zespołu projektowego w zakresie obowiązującej metodologii.

W pierwszej fazie funkcjonowania programu Symfonia Lab do procesu badawczo-rozwojowego zostali zaproszeniu aktualni użytkownicy rozwiązań Symfonii. W dalszej perspektywie rozwiązanie zostanie otwarte również dla zewnętrznych, potencjalnych odbiorców oprogramowania.

 

IFS Connect 2024: Nagrody IFS Business Transformation Awards powędrowały do czołowych partnerów i klientów IFS