Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Grupa xalution, europejski partner Microsoft Dynamics, otwiera oddział w Polsce i stawia na sektor retail

Grupa xalution, europejski partner Microsoft Dynamics, otwiera oddział we Wrocławiu. Nowym oddziałem pokieruje Wojciech Kaczmarek, doświadczony ekspert w dziedzinie ERP i CRM.

Polski rynek partnerów Microsoftu zyskuje nowego gracza – Grupę xalution, dostawcę rozwiązań wdrożeniowych Microsoft Dynamics, specjalizującą się w strategiach IT opartych na chmurze (Azure) i oferującą rozwiązania dostosowane do branży retail, produkcji i logistyki, wspierając firmy w cyfrowej transformacji. Funkcję Członka Zarządu i Dyrektora Handlowego polskiego oddziału obejmie Wojciech Kaczmarek. Kaczmarek ma blisko 17 lat doświadczenia w systemach ERP i CRM, pracował m.in. w KPMG oraz innych firmach partnerskich Microsoftu.

Otwarcie polskiego oddziału to naturalny krok dla xalution, które obsługuje już klientów w Polsce, m.in. Pepco, Sportisimo, Betty Barclay Group czy ODLO International. „Chcemy być bliżej klientów i zapewnić im lepszą obsługę” – mówi Michał Hankiewicz, współzałożyciel xalution. „To również element naszej strategii rozwoju”. Firma zamierza skoncentrować się na sektorze retail, gdzie cyfrowe zmiany zachodzą najszybciej. „Firmy muszą nadążać za technologią, by utrzymać konkurencyjność” – podkreśla Kaczmarek. xalution oferuje kompleksowe rozwiązania oparte na Microsoft Azure, AI oraz Microsoft Fabric, dostosowane do specyfiki handlu detalicznego.

Rozwiązania xalution add-on są zaprojektowane specjalnie dla branży retail, umożliwiając dopasowanie procesów biznesowych do indywidualnych potrzeb. Dzięki x4apps (zestaw rozszerzeń i narzędzi opracowanych przez xalution, które uzupełniają system Microsoft Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management) firmy mogą zoptymalizować m.in. planowanie sezonowe i zarządzanie odbiorami.