Grzegorz Kurzyński objął stanowisko dyrektora sprzedaży produktów konsumenckich (Consumer Sales Manager) w Lenovo Polska, pokieruje też kilkuosobowym Działem Sprzedaży Produktów Konsumenckich.

Grzegorz Kurzyński objął stanowisko dyrektora sprzedaży produktów konsumenckich (Consumer Sales Manager) w Lenovo Polska. Ponadto objął także kierownictwo nad kilkuosobowym Działem Sprzedaży Produktów Konsumenckich.

 

Kariera zawodowa Grzegorza Kurzyńskiego uwzględnia 20 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży. Swoje kompetencje zdobywał w polskim oddziale firmy Sony Europe na stanowiskach kierowniczych, gdzie odpowiadał m.in. za prowadzenie działu szkoleń produktowych oraz kierował działem sprzedaży produktów konsumenckich. W tym czasie z sukcesem zarządzał także działem akcesoriów Sony Europe, co przyczyniło się do zbudowania i umocnienia dominującej pozycji firmy w tym obszarze biznesu w Polsce.

 

W czasie swojej wieloletniej pracy, Grzegorz Kurzyński, skutecznie wykorzystywał techniki handlowe i narzędzia marketingowe, co wielokrotnie przekładało się na wzrosty udziałów sprzedaży. Doświadczenie uzyskane w pracy z rynkiem sprzętu RTV może z powodzeniem przenieść na obszar produktów IT. W Lenovo Polska będzie odpowiedzialny za wzmocnienie pozycji marki na rynku poprzez realizację planów sprzedaży oraz zwiększenie udziałów firmy w poszczególnych kategoriach produktowych.

 

Grzegorz Kurzyński ukończył studia magisterskie na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego na kierunku „Handel zagraniczny”.

 

https://itreseller.pl/itrnewcommvault-mianuje-jamiego-farrelly-na-stanowisko-emea-vice-president-channel-and-alliances/