Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Hisense Oficjalnym Partnerem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025

Hisense, globalny lider TV i AGD, został oficjalnym partnerem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Współpracę podczas specjalnego wydarzenia 30 października w Shanghai Tower ogłosili prezydent FIFA Gianni Infantino, sekretarz generalny FIFA Mattias Grafström oraz prezes Grupy Hisense Jia Shaoqian. Hisense zapowiedział także najnowocześniejsze urządzenia TV z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA 2025™, które odbędą się w przyszłym roku w Stanach Zjednoczonych będą areną spotkań po raz pierwszy aż 32 najlepszych klubów świata. Rozgrywki topowych drużyn ligowych powracają więc po roku w całkowicie nowej odsłonie. Partnerstwo z tą wyjątkową edycją turnieju to doskonała okazja, by zaprezentować najnowocześniejsze technologie i telewizory Hisense, wykorzystujące sztuczną inteligencję. Globalny lider w branży AGD i TV rozwija tym samym swoją strategię marketingu sportowego o kolejne wydarzenia na najwyższym poziomie.

 

– Zaangażowanie Hisense jako Oficjalnego Partnera Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025 jest zgodne z naszą wizją tego turnieju, gromadzącego najlepsze drużyny z całego świata na niezapomniane święto. Dzięki temu partnerstwu fani będą mieć unikalną możliwość angażowania się w turniej zarówno na boisku, jak i poza nim, a technologie i innowacje pozwolą rozwijać się idei Klubowych Mistrzostw Świata FIFA – powiedział podczas inauguracji tego partnerstwa prezydent FIFA, Gianni Infantino.

 

– Jesteśmy dumni z Oficjalnego Partnerstwa tych mistrzostw, reprezentujących dialog między klubami ze wszystkich sześciu konfederacji. To doskonale wpisuje się w dążenie Hisense do zapewnienia rozwoju mistrzowskiego ducha oraz realizacji naszego celu korporacyjnego, jakim jest budowa najwyższej klasy przedsiębiorstwa i marki na wszystkich kontynentach – dodał Jia Shaoqian, prezes Grupy Hisense.

 

Innowacje AI Hisense

Podczas turnieju Hisense będzie promował swoje najnowsze rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji w telewizorach.

 

– Hisense konsekwentnie stawia na rozwijanie technologii AI w swoich telewizorach, a najnowsza linia urządzeń z tego segmentu doskonale sprawdzi się podczas Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Telewizory AI Hisense wykorzystują autorskie rozwiązania, takie jak Xinghai. To wysoko zaawansowany model wykorzystujący sztuczną inteligencję, wyposażony m.in. w opcję aktualizacji w różnorodnych kategoriach sprzętowych, dzięki którym użytkownicy otrzymują jeszcze lepsze wrażenia z korzystania z urządzeń – zapowiedział prezesJia Shaoqian.

 

Nieustanne wsparcie mistrzów

Zaangażowanie Hisense w marketing sportowy i technologiczne wspierane najlepszych turniejów jest zapisane w jego DNA. Hisense był globalnym partnerem dwóch kolejnych Mistrzostw Świata FIFA oraz trzech Mistrzostw Europy UEFA. Angażując się w sport, firma nieustannie dąży do zapewnienia jak najlepszych wrażeń z oglądania rozgrywek. Na przykład w linii produktów TV Hisense wprowadził 100-calowy telewizor wyposażony w chip AI poprawiający jakość obrazu oraz zapewniający użytkownikom niesamowite doświadczenia immersji. Najnowsza współpraca z FIFA jeszcze bardziej więc podkreśla zaangażowanie Hisense w dostarczanie przełomowej technologii AGD w dążeniu do poprawy codziennego życia i wzbogacające doświadczenia oglądania dla fanów na całym świecie, czyniąc piłkę nożną bardziej dostępną i angażującą dla wszystkich.

 

Źródła sukcesów Grupy AB, w najnowszym wywiadzie okładkowym przedstawia Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grupie AB