Hisense Oficjalnym Partnerem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025

Hisense, globalny lider TV i AGD, został oficjalnym partnerem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Współpracę podczas specjalnego wydarzenia 30 października w Shanghai Tower ogłosili prezydent FIFA Gianni Infantino, sekretarz generalny FIFA Mattias Grafström oraz prezes Grupy Hisense Jia Shaoqian. Hisense zapowiedział także najnowocześniejsze urządzenia TV z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA 2025™, które odbędą się w przyszłym roku w Stanach Zjednoczonych będą areną spotkań po raz pierwszy aż 32 najlepszych klubów świata. Rozgrywki topowych drużyn ligowych powracają więc po roku w całkowicie nowej odsłonie. Partnerstwo z tą wyjątkową edycją turnieju to doskonała okazja, by zaprezentować najnowocześniejsze technologie i telewizory Hisense, wykorzystujące sztuczną inteligencję. Globalny lider w branży AGD i TV rozwija tym samym swoją strategię marketingu sportowego o kolejne wydarzenia na najwyższym poziomie.

 

– Zaangażowanie Hisense jako Oficjalnego Partnera Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025 jest zgodne z naszą wizją tego turnieju, gromadzącego najlepsze drużyny z całego świata na niezapomniane święto. Dzięki temu partnerstwu fani będą mieć unikalną możliwość angażowania się w turniej zarówno na boisku, jak i poza nim, a technologie i innowacje pozwolą rozwijać się idei Klubowych Mistrzostw Świata FIFA – powiedział podczas inauguracji tego partnerstwa prezydent FIFA, Gianni Infantino.

 

– Jesteśmy dumni z Oficjalnego Partnerstwa tych mistrzostw, reprezentujących dialog między klubami ze wszystkich sześciu konfederacji. To doskonale wpisuje się w dążenie Hisense do zapewnienia rozwoju mistrzowskiego ducha oraz realizacji naszego celu korporacyjnego, jakim jest budowa najwyższej klasy przedsiębiorstwa i marki na wszystkich kontynentach – dodał Jia Shaoqian, prezes Grupy Hisense.

 

Innowacje AI Hisense

Podczas turnieju Hisense będzie promował swoje najnowsze rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji w telewizorach.

 

– Hisense konsekwentnie stawia na rozwijanie technologii AI w swoich telewizorach, a najnowsza linia urządzeń z tego segmentu doskonale sprawdzi się podczas Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Telewizory AI Hisense wykorzystują autorskie rozwiązania, takie jak Xinghai. To wysoko zaawansowany model wykorzystujący sztuczną inteligencję, wyposażony m.in. w opcję aktualizacji w różnorodnych kategoriach sprzętowych, dzięki którym użytkownicy otrzymują jeszcze lepsze wrażenia z korzystania z urządzeń – zapowiedział prezesJia Shaoqian.

 

Nieustanne wsparcie mistrzów

Zaangażowanie Hisense w marketing sportowy i technologiczne wspierane najlepszych turniejów jest zapisane w jego DNA. Hisense był globalnym partnerem dwóch kolejnych Mistrzostw Świata FIFA oraz trzech Mistrzostw Europy UEFA. Angażując się w sport, firma nieustannie dąży do zapewnienia jak najlepszych wrażeń z oglądania rozgrywek. Na przykład w linii produktów TV Hisense wprowadził 100-calowy telewizor wyposażony w chip AI poprawiający jakość obrazu oraz zapewniający użytkownikom niesamowite doświadczenia immersji. Najnowsza współpraca z FIFA jeszcze bardziej więc podkreśla zaangażowanie Hisense w dostarczanie przełomowej technologii AGD w dążeniu do poprawy codziennego życia i wzbogacające doświadczenia oglądania dla fanów na całym świecie, czyniąc piłkę nożną bardziej dostępną i angażującą dla wszystkich.

 

Źródła sukcesów Grupy AB, w najnowszym wywiadzie okładkowym przedstawia Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grupie AB