Hisense rozszerza strategiczne partnerstwo z UEFA i zostaje globalnym sponsorem EURO 2024
Firma Hisense ogłosiła dzisiaj, podpisanie umowy jako globalny sponsor UEFA EURO 2024™. Do podjęcia decyzji zachęciła ją wcześniejsza współpraca z europejską federacją w 2016 i 2020 roku oraz owocny sponsoring Mistrzostw Świata FIFA 2022™.
Hisense w ramach umowy zyska również prawa sponsorskie do europejskich kwalifikacji UEFA w latach 2023-24 i 2025-26, finałów Ligi Narodów UEFA w 2025 r., UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 i UEFA Futsal 2026.
„Jestem zachwycony, że Hisense potwierdza swoje zaangażowanie w europejską piłkę nożną jako oficjalny partner UEFA EURO 2024™, które będzie już trzecim z rzędu wspólnym EURO. Ich technologie pomagają uczynić piłkę nożną bardziej dostępną i przyjemną dla fanów na całym świecie.” – doceniając przedłużenie partnerstwa przez Hisense, skomentował Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA.
Marketing sportowy pozostaje kluczowym elementem globalnego rozwoju Hisense i budowania rozpoznawalności marki na całym świecie. W ciągu ostatnich pięciu lat znajomość marki Hisense poza Chinami wzrosła prawie dwukrotnie, a sponsoring i powiązania z turniejami znacząco przyczyniły się do wzrostu świadomości marki za granicą o 25 punktów procentowych.
„Sponsoring sportowy jest świetnym sposobem na budowanie zaufania do naszej marki. Dzięki niemu Hisense jest w stanie nawiązać relacje z konsumentami na całym globie. Aby kontynuować wzrost rozpoznawalności marki, Hisense zapewni fanom na całym świecie wyjątkowe wrażenia podczas oglądania UEFA EURO 2024™!”. – zauważył w czasie swojego wystąpienia na targach IFA 2023, Fisher Yu, prezes Grupy Hisense.
Od energooszczędnych telewizorów laserowych po globalne inicjatywy na rzecz ochrony środowiska, Hisense inwestuje w innowacje dostarczając konsumentom bardziej ekologicznych produktów, które ułatwiają prowadzenie zdrowego stylu życiu.
Przez lata firma Hisense nieustannie dążyła do nawiązania głębokich relacji z konsumentami na całym świecie, bez względu na to, gdzie mieszkają i jakim językiem mówią, aby lepiej zrozumieć i zaspokoić indywidualne potrzeby większej liczby użytkowników. Poprawiając tym samym jakość i doświadczenia związanie z ich codziennym życiem.