HP wprowadza innowacyjny, globalny program partnerski HP Amplify, pierwszy taki globalny program partnerski, zoptymalizowany tak by wspierać dynamiczny rozwój partnerów oraz by zadbać o satysfakcję klientów.

HP Amplify to nazwa nowego programu partnerskiego amerykańskiego producenta. Ma on zapewnić partnerom firmy nowe możliwości  napędzania wzrostu w erze cyfrowej zorientowanej na klienta.

 

HP Inc. zaprezentowało HP Amplify – pierwszy w swoim rodzaju program globalnych partnerów kanałowych zoptymalizowany pod kątem dynamicznego rozwoju partnerów i zapewniający spójne wrażenia dla klientów końcowych. Zbudowany na jednej, zintegrowanej strukturze, HP Amplify zapewnia wgląd, możliwości i narzędzia do współpracy. Nowy program wchodzi w życie 1 listopada 2020 r. dla partnerów handlowych z partnerami detalicznymi, którzy mają przejść na drugą połowę 2021 r. Dzięki konsolidacji produktów, narzędzi i szkoleń HP w jednym intuicyjnym programie, HP Amplify upraszcza zasady i daje nowe możliwości.

 

Teraz program partnerski HP składa się z dwóch odrębnych ścieżek – Synergy i Power. Jak podaje amerykański producent, HP Amplify zapewnia partnerom elastyczność w inwestowaniu w usługi o wartości dodanej. Im więcej partner inwestuje właśnie w wartość dodaną, tym wyższe są profity, które go czekają ze strony HP. To dobry, coraz częściej obserwowany model, który premiuje wyspecjalizowanych partnerów, których działanie jest oparte na realnej wiedzy sektorowej.

 

„Dzisiejszy klient oczekuje usprawnionej, zautomatyzowanej i spersonalizowanej obsługi. Dlatego też, aby móc się rozwijać w tym dynamicznym środowisku – gdzie dane stanowią nową walutę –  musimy wprowadzić niezbędne zmiany i podchodzić do naszych klientów jeszcze bardziej indywidualnie –  wyjaśnia Christoph Schell, Dyrektor Handlowy HP Inc. HP Amplify nie tylko ułatwia partnerom prowadzenie interesów z HP , ale też wskazuje partnerom drogę do rozwoju i sukcesu sprzedażowego  w obecnym środowisku, jak i poza nim.  Wszystko po to, by umiejętnie wykorzystywać pojawiające  się trendy i stać się istotną częścią ewolucji zachowań zakupowych klientów.”

 

 

Rynek się zmienia bardzo dynamicznie. Klienci kupują inaczej, inaczej też podejmują decyzje zakupowe kupując więcej produktów i usług za pośrednictwem kanałów e-commerce czy portale partnerskie. Jednocześnie technologia i transformacja cyfrowa postępują w szybkim tempie, podczas gdy modele biznesowe przechodzą z prostych transakcji koncentrujących się na sprzedaży produktów w stronę różnego rodzaju umów. Dla całej branży IT, a konkretnie dla kanału, oznacza to, że „biznes jak zwykle”nie jest już właściwą opcją. Trzeba szykać nowych rozwiązań, pomysłów. HP swoim nowym programem partnerskim podejmuje działania, aby wykorzystać te zmiany, przygotować i wyposażyć partnerów do przyszłego rozwoju i zapewnić bardziej satysfakcjonującą obsługę klienta.

 

„HP i jego partnerzy mają okazję  poszukać nowych sposobów  jak prowadzić działalność i funkcjonować na rynku  – mówi Luciana Broggi, Global Head w HP Inc. Route-to-Market.  Jednak, aby w pełni wykorzystać otwierające się przed nami możliwości należy najpierw przezwyciężyć niedoskonałości systemu, stare nawyki i zaadaptować nowe modele biznesowe. Stawiamy ten pierwszy krok wspólnie, inicjując ważne zmiany w naszym ekosystemie i naszych wspólnych możliwościach.”

 

Program HP Amplify koncentruje się na trzech głównych filarach: wydajności, możliwościach i współpracy.

 

Po pierwsze „Wydajność”

Wydajność systemu, przy tej skali, to sprawa kluczowa. Ponieważ tradycyjny model sprzedaży został ulepszony, ulepszeniu podlega także tradycyjny model kompensacji kanału. Podczas gdy nowy program będzie nadal nagradzał partnerów na podstawie celów i wielkości, HP Amplify oferuje innowacyjny system pomiaru i nagradzania, który uwzględnia wiele strategicznych wysiłków podejmowanych przez partnerów w ramach całościowego procesu sprzedaży, od wielkości rejestracji, do średniej wartości sprzedaży i utrzymania konta.

 

Po drugie „Możliwości”

Oprócz samych przychodów ze sprzedaży, HP Amplify mierzy nagrody w oparciu o nowe możliwości, w tym inwestowanie w umiejętności cyfrowe i doskonalenie ich, możliwości świadczenia usług, handel elektroniczny, omnichannel oraz bezpieczną wymianę danych. Możliwości zostaną wyspecjalizowane i dostosowane do sektorów, w których działają klienci, tworząc bardziej spersonalizowane doświadczenia i osiągając nieocenione wyniki. HP Amplify nagradza partnerów, którzy inwestują w możliwości konkurowania – i wygrywania – w świecie zdominowanym przez e-commerce i cyfrowe podróże i doświadczenia klientów. Im więcej możliwości bezpiecznego gromadzenia danych, tras do rynku, usług i specjalizacji, tym większy dostęp i korzyści uzyskają partnerzy.

 

Po trzecie „Współpraca”

Współpraca między HP i jej partnerami ma kluczowe znaczenie w strategii HP. HP Amplify ma na celu przekształcenie analizy danych w głębsze informacje, które inspirują nowe strategie i sterują innowacjami. HP będzie ściśle współpracować z partnerami, aby doskonalić swoje umiejętności cyfrowe, takie jak automatyczne wyceny i zamówienia, aby zapewnić bardziej spójne wrażenia dla klientów w wielu kanałach i wyposażyć partnerów w cenne dane.

 

 

„Wyposażeni w dodatkową wiedzę i wgląd w preferencje klienta3 wraz z zdolnością do przewidywania i umożliwiania atrakcyjniejszych rozwiązań, partnerzy zyskają większą przewagę konkurencyjną. Dzięki automatycznym aktualizacjom zasobów, zwrotom produktów i całościowej analizie danych, będą w stanie bezproblemowo obsługiwać klientów. Wszystko to przyczyni się do budowania długoletnich relacji między klientami, partnerami i HP.” – podkreślił Paweł Miszkiewicz, Dyrektor kanału Partnerskiego w HP Inc. Polska.

 

HP Amplify Impact

Zaangażowanie HP w zrównoważony rozwój poprzez technologię od dawna jest integralną częścią strategii biznesowej i działalności firmy. HP i jego partnerzy mogą wywrzeć trwały wpływ na swoje otoczenie, działając jednocześnie na korzyść dalszego rozwoju innowacji i rozwoju w tych obszarach.

 

Z tego powodu, jako rozszerzenie nowego globalnego programu firmy, HP wprowadza HP Amplify Impact, zapraszając wszystkich partnerów do przyłączenia się do HP i zobowiązując się do następujących działań na rzecz:

  • Planety: praca na rzecz gospodarki niskoemisyjnej o obiegu zamkniętym,
  • Ludzi: szanując prawa człowieka, umożliwiaj ludziom w całym ekosystemie rozwój; kultywując różnorodność i integralność,
  • Społeczności: poprawienie możliwości edukacyjnych i ekonomicznych przy jednoczesnej zmianie sytuacji i zwiększeniu odporność lokalnych społeczności.

 

Partnerom, którzy zdecydują się przyłączyć do tego programu, HP zapewni szkolenie i wsparcie oraz pomoże zidentyfikować potencjalne luki w zakresie celów, które partnerzy chcą uzyskać, a także wskaże odpowiednie wskazówki, jak je osiągnąć.

 

https://itreseller.pl/itrnewgoogle-cloud-next-onair-2020-ogloszono-wprowadzenie-nowych-rozwiazan-multicloudowych-dla-analityki-i-bezpieczenstwa-ktore-dzieki-chmurze-przyspiesza-zdolnosc-klientow-do-cyfrowej-transformacji/