HP Inc. przedstawiła nową ofertę rozwiązań Device as Service (DaaS) dla klientów i partnerów – wsparcie działów IT poprzez HP Tech Café Market.
Firma HP Inc. przedstawiła nową ofertę rozwiązań Device as Service (DaaS) dla klientów i partnerów, w tym nowe możliwości analizy predykcyjnej dostępne jako usługa, by zaspokajać potrzeby klientów w jak najszerszym zakresie, a także wsparcie działów IT poprzez HP Tech Café Market.
„Ciągłe rozwijanie oferty usługowej odzwierciedla nacisk, jaki HP kładzie na spełnianie zmieniających się potrzeb pracowników firm – powiedział Guy Collet, head of Personal Systems Services, EMEA, HP Inc. – Rozszerzone usługi zapewniają inteligentne, uproszczone rozwiązania dla nowoczesnego personelu i otwierają nowe możliwości rozwoju dla naszych klientów, partnerów dystrybucyjnych oraz biznesu.”
Usługi HP DaaS stają się coraz popularniejsze w miarę, jak korporacyjne działy IT szukają nowych sposobów na wydajne i efektywne zarządzanie urządzeniami HP i innych producentów. Dział usług HP odnotowuje duże wzrosty, a rozwiązania HP DaaS są obecnie oferowane przez niemal 100 partnerów na całym świecie.
Analiza, wgląd i ujednolicone zarządzanie flotą urządzeń
Według IDC2, 63 proc. menedżerów IT w firmach twierdzi, że zarządzanie urządzeniami pochłania dużo zasobów i że woleliby skupić się na innych projektach IT, takich jak mobilność, aplikacje biznesowe oraz bezpieczeństwo. Aby im pomóc, HP rozszerza ofertę w zakresie analityki sprzętu w czasie rzeczywistym oraz aktywnego zarządzania urządzeniami. Usługa HP umożliwia klientom analizę wydajności sprzętu, wcześniejsze wykrywanie potencjalnych problemów oraz aktywne podejmowanie kroków zaradczych. Unikatowe możliwości analityki danych poprzez HP DaaS są teraz dostępne dla urządzeń Windows, Android oraz iOS, tworząc wieloplatformowe rozwiązanie, które zwiększa wydajność IT i podnosi komfort pracy.
Dostosowane rozwiązania i maksymalna elastyczność
Umowy HP DaaS mogą być dostosowane do unikatowych potrzeb klientów poprzez łatwe dodawanie konkretnych usług zarządzania cyklem życia produktów. Firma HP wprowadziła HP Tech Café Market Enhanced, kompleksowe rozwiązanie do sprzedaży i przechowywania, które zapewnia natychmiastowy dostęp do akcesoriów oraz całodobowych automatów umożliwiających wymianę lub naprawę urządzenia. Oprócz sprzedaży i przechowywania, HP zajmuje się zamówieniami, uzupełnianiem zapasów i raportowaniem. Rozwiązanie spełnia potrzeby coraz bardziej mobilnego personelu i zacznie upraszcza pracę działów IT.