HP Inc. rozszerza program partnerski HP Amplify, pierwszy w swoim rodzaju globalny program partnerski, który od teraz obejmie również dostawców online’owych, omnichannel i stacjonarnych Partnerów handlowych.
Z początkiem maja br. firma HP Inc. ogłosiła rozszerzenie programu HP Amplify – pierwszego w swoim rodzaju globalnego programu partnerskiego, który od teraz obejmie również ponad 1350 dostawców online’owych, omnichannel i stacjonarnych Partnerów handlowych. Udoskonalona wersja programu, wprowadzonego jesienią 2020 r. dla Partnerów handlowych, zapewnia dostęp do narzędzi niezbędnych do transformacji cyfrowej i wzrostu w czasach ewoluujących zachowań zakupowych konsumentów. Od 2 sierpnia 2021 r. firma HP zainicjuje przejście Partnerów detalicznych do programu HP Amplify i będzie kontynuować ten proces w kolejnych miesiącach.
HP Amplify zostało zaprojektowane tak, aby zapewniać dwie różne ścieżki dla handlu detalicznego (Synergy oraz Power, gdzie druga obejmuje również program Power CDR Retail skierowany do pod-dystrybutorów detalicznych). Od samego początku program był projektowany w taki sposób, aby umożliwić analizę danych i dostarczać szczegółowych informacji w różnych obszarach sprzedaży, aby wykorzystać je do rozwoju nowych strategii innowacji i systemów nagradzania Partnerów za ich wydajność i współpracę. Rezultatem tych działań jest postępująca transformacja cyfrowa, budująca kulturę pracy, a dzięki wspólnym narzędziom poszerzająca także globalny know-how.
Dla całej branży IT, a w szczególności dla kanału sprzedaży detalicznej, jasnym jest, że forma prowadzenia biznesu musi ulec zmianie. HP Amplify nie tylko ułatwia współpracę z HP, ale również wyznacza jasną ścieżkę, opartą na sprawdzonych schematach, którą mogą podążać Partnerzy firmy. Wszystko po to, by pomóc im w budowaniu wzrostu sprzedaży w przyszłości – tłumaczy Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska. Wraz z naszą społecznością Partnerów, rozwijajmy nowe obszary, które dadzą nam przewagę nad konkurencją.
Nowe zasady handlu detalicznego
Branża detaliczna znacząco przyspieszyła swój rozwój, poprzez z rosnące (również z powodu pandemii) zapotrzebowanie klientów na rozwiązania IT w zdalnej pracy, nauce i rozrywce. Według firmy Gartner, wykorzystanie zachodzącej transformacji będzie miało kluczowe znaczenie dla budowania i utrzymywania elastyczności, jakiej wymaga prowadzenie działalności gospodarczej w dzisiejszych czasach. W najbliższej przyszłości zmiany zachowań konsumentów będą miały większy wpływ na wartość w handlu detalicznym niż jakikolwiek inny czynnik.
Podczas gdy ruch w sklepach stacjonarnych zmalał, sprzedaż e-commerce wzrosła o ponad 27% w 2020 roku. Co więcej, oczekuje się, że do 2025 roku będzie stanowić 40% całkowitej sprzedaży towarów konsumenckich. Trendy, takie jak praca w modelu hybrydowym, pojawienie się prosumentów oraz ciągły rozwój handlu elektronicznego sprawiają, że współpraca z Partnerami branży detalicznej stała się ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Wraz z wprowadzeniem programu HP Amplify, firma HP pomaga sprzedawcom detalicznym z korzyścią dostosować się do tych zmian.
Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska.
Obecnie klienci domagają się bliższych i bardziej spersonalizowanych relacji z markami – twierdzi Quentin Duminy, Global Buyer w Grupie Auchan, wiodącym sprzedawcą detalicznym z Francji. – Program HP Amplify for Retail pozwoli nam pogłębiać naszą wiedzę na temat wzorców konsumpcji za pomocą analizy danych, tak aby właściwie zaprojektować ścieżkę zakupową klienta, zarówno online jaki i w sklepach stacjonarnych.
Wydajność, Możliwości i Współpraca
HP Amplify oferuje specjalną platformę, zaprojektowaną tak aby wspierać rozwój strategii rynkowych. Działalność platformy opiera się na trzech głównych filarach: wydajności, możliwościach i współpracy.
- Wydajność – Nowy program nagradza Partnerów zgodnie z różnorodnymi wskaźnikami wydajności związanymi ze sprzedażą produktów i przychodami. Spójny system wynagrodzeń, stymulatory sprzedaży i inne narzędzia pomagają Partnerom detalicznym w ocenie wydajności i skuteczności działań.
- Możliwości – Oprócz samych przychodów ze sprzedaży, HP Amplify mierzy sukcesy w oparciu o nowe możliwości, takie jak analizy danych, modele usług, działanie handlu online i stacjonarnego. HP Amplify nagradza Partnerów, którzy inwestują w rozwój, szkolenia i zdobywanie wiedzy. Dzięki takim działaniom mogą oni konkurować i odnosić sukcesy w świecie zdominowanym przez e-commerce.
- Współpraca – Transformacja wymaga partnerskiej kooperacji. Firmy, które regularnie współpracują z dostawcami, mogą wykazać wyższy wzrost, niższe koszty operacyjne i większą rentowność niż ich koledzy z branży. Firma HP będzie ściśle współpracować z Partnerami, aby zoptymalizować sprzedaż za pomocą narzędzi na poziomie sklepu i zaleceń dotyczących różnych kategorii.
https://itreseller.pl/cyfrowa-gospodarka-bedzie-rozwijac-sie-dzieki-zaufaniu/