HP partnerem technologicznym Realu Madryt, współpraca obejmuje drużyny męskie i żeńskie, a także programy młodzieżowe
Klub piłkarski Real Madryt poinformował o zawarciu współpracy z firmą HP Inc. podczas wspólnej ceremonii w Ciudad Real Madrid. W ramach wieloletniej umowy HP będzie pierwszą marką, której logo pojawi się na rękawie stroju Realu Madryt w całej, 121-letniej historii klubu. Sponsoring obejmuje drużyny męskie i żeńskie, a także programy młodzieżowe. Nowe stroje zostały zaprezentowane podczas niedzielnego meczu z Atlético Madryt (4 lutego).
HP stanie się najnowszym partnerem technologicznym klubu. Współpraca ma na celu przyspieszenie cyfrowej transformacji przestrzeni klubowych i podniesienie poziomu wrażeń kibiców Realu Madryt w ramach nowego kompleksu Santiago Bernabeu i poza nim, w tym bezpośrednich wrażeń, w obszarze gamingu i działalności klubu.
„HP i Real Madryt to dwie kultowe globalne marki, których wspólną pasją jest zadowolenie fanów, zapewnienie najlepszych wyników i wywieranie pozytywnego wpływu na społeczności” – powiedział Antonio Lucio, dyrektor ds. marketingu i spraw korporacyjnych HP Inc. „Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Realem Madryt i widzimy wiele ekscytujących możliwości do wykorzystania mocy technologii i siły marki HP w tworzeniu niesamowitych nowych doświadczeń dla fanów, jednocześnie wzmacniając nasze wspólne społeczności”.
Przedstawiciele obu organizacji uczestniczyli w uroczystym podpisaniu umowy, w tym prezes Realu Madryt, Florentino Pérez, Antonio Lucio z HP oraz kapitanowie męskich i żeńskich drużyn piłkarskich. Piłkarze Realu Madryt po raz pierwszy zaprezentowali się w barwach nowego sponsora podczas meczu z Atlético Madryt, 4 lutego.
Obie marki podzielają również wizję wzmacniania społeczności oraz promowania godności i integracji poprzez sport i technologię. HP walczy z wykluczeniem cyfrowym poprzez inicjatywy przyspieszające równość cyfrową dla milionów ludzi na całym świecie, podczas gdy Real Madryt jest zaangażowany w promowanie sportu jako środka integracji społecznej. Dzięki nowemu partnerstwu obie firmy będą również współtworzyć programy zajmujące się problemami społecznymi, w tym likwidacją wykluczenia cyfrowego.