HP przyspiesza cyfrową transformację — w ofercie nowe wsparcie AI i odnowione komputery

Firma HP ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych pakietów wsparcia technicznego, nowej usługi automatycznej rejestracji urządzeń oraz rozbudowanej oferty odnowionych komputerów. Celem zmian jest zapewnienie niezawodnej, proaktywnej obsługi oraz wsparcie ekologicznych rozwiązań w biznesie.

HP zaprezentował nową ofertę usług związaną ze wsparciem technicznym i zaawansowanymi rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji. Firma wprowadza innowacyjne metody przewidywania i zapobiegania awariom sprzętu komputerowego, co ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które starają się utrzymać nieprzerwaną pracę swoich zespołów.

W ramach nowej strategii HP oferuje trzy pakiety wsparcia technicznego. Pierwszy, HP Essential Support, obejmuje zdalną pomoc w dni robocze oraz serwis sprzętu w miejscu użytkowania. Dodatkowo klienci mogą włączyć system monitorowania stanu urządzenia, który wykrywa ewentualne usterki, zanim się pojawią. Z kolei HP Premium Support zapewnia całodobowe wsparcie, naprawy w następnym dniu roboczym i zaawansowany system wykorzystujący AI. Rozwiązanie to nie tylko lokalizuje potencjalne problemy, lecz także automatycznie planuje wizyty serwisowe. Najbardziej zaawansowany pakiet, HP Premium+ Support, gwarantuje priorytetowy dostęp do części zamiennych oraz usług ekspertów serwisowych HP.

 

HP refurb

 

„Pomagamy organizacjom minimalizować przestoje w pracy, dzięki czemu pracownicy mogą skupić się na kluczowych zadaniach biznesowych” – powiedział Marcos Razon, SVP & President w HP Lifecycle Services. „Wykorzystując możliwości sztucznej inteligencji, HP dąży do zapobiegania awariom, zanim te się pojawią, a także dostarcza zespołom wsparcia technicznego narzędzia pozwalające na szybsze i skuteczniejsze rozwiązywanie zgłoszeń przy pierwszym podejściu.”

 

Kolejną nowością jest HP Device Registration Service, która będzie dostępna od lutego 2025 roku. Usługa umożliwia automatyczną rejestrację urządzeń w systemie Intune, w ciągu 48 godzin od wyjścia z fabryki, co pomaga usprawnić wdrażanie i konfigurację sprzętu w firmach – zwłaszcza w kontekście zbliżającego się zakończenia wsparcia dla systemu Windows 10 w październiku 2025 roku.

Dodatkowo HP rozszerza portfolio odnowionych komputerów z certyfikatem HP Renew Solutions. Nowe modele EliteBook oraz EliteDesk Mini 800 G6 są objęte roczną gwarancją, z opcją przedłużenia na 2 lub 3 lata.

„Firmy dążą do tego, być coraz bardziej ekologiczne – tego wymagają klienci, biznes, jak również prawo” – zauważa Grant Hoffman, SVP Operations and Portfolio w HP Solutions.

 

Odnowione komputery są już dostępne w USA i Francji, a w kwietniu 2025 roku oferta zostanie rozszerzona o kolejne kraje w Europie.