HP przyspiesza wprowadzanie rozwiązań dla pracowników hybrydowych, które zwiększają produktywność działów IT oraz podnoszą komfort pracy pracowników.

Firma HP ogłosiła we wrześniu nowe rozwiązania, które upraszczają i automatyzują zadania związane z zarządzaniem urządzeniami na odległość. Dzięki czemu działy IT mają więcej swobody i mogą skupić się na tym, co ważne dla ich firmy i jej pracowników. HP jest zaangażowane w rozwój innowacji hybrydowego systemu pracy, tym samym zapewniając organizacjom jeszcze lepsze warunki do pracy zdalnej. Kompleksowa oferta HP w zakresie sprzętu, oprogramowania i usług opartych na chmurze gwarantuje pracownikom dostęp najnowszych technologii i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie – niezależnie od miejsca pracy.

 

W czasach, gdy praca hybrydowa staje się normą, zarządzanie urządzeniami pracowników jeszcze nigdy nie było tak wymagające. Zespoły IT muszą nieustannie balansować między priorytetami, aby sprostać wymaganiom zmieniających się środowisk pracy. Choć 87% firm uwzględnia opinie pracowników w planowaniu celów związanych z wydajnością IT, wiele organizacji wciąż nie ma wystarczających zasobów, aby sprostać zwiększonym wyzwaniom wiążącym się z pracą zdalną. Czas poświęcony na zarządzanie urządzeniami i wsparcie użytkowników – niezależnie od lokalizacji – konkuruje z realizacją strategicznych inicjatyw IT. Nowe rozwiązania HP obsługują najważniejsze zadania związane z zarządzaniem urządzeniami, optymalizując w ten sposób produktywność działu IT i poprawiając komfort pracy pracowników.

 

Praca przyszłości właśnie nadeszła. Zespoły IT są bohaterami dzisiejszego nowego środowiska pracy, które umożliwia pracownikom pracę z dowolnego miejsca – powiedział Sumeer Chandra, Dyrektor Generalny Działu Personal Systems Services w HP Inc.

 

Aby sprostać zmieniającym się warunkom pracy, nowe rozwiązania HP w zakresie zarządzania są przede wszystkim zautomatyzowane i elastyczne. HP Adaptive Endpoint Management to najwyższy standard zarządzania komputerami PC w hybrydowych środowiskach pracy, zapewniający bezpieczeństwo, najnowsze aktualizacje i pełne wsparcie techniczne.

 

 

Nowe usługi zarządcze dla zespołów IT

HP Adaptive Endpoint Management to w pełni zarządzana usługa, która pomaga menedżerom IT wysyłać komputery PC bezpośrednio do pracowników, bez konieczności dotykania ich podczas procesu instalacji. Pracownicy mogą szybko, w mniej niż godzinę, rozpocząć pracę, rozpakować swój komputer z systemem Windows i zalogować się za pomocą jednego kliknięcia. Pakiet aplikacji instaluje się automatycznie, dzięki czemu konfiguracja urządzenia jest szybka i niezwykle intuicyjna – a wszystko to bez konieczności kontaktu z działem IT. HP Adaptive Endpoint Management uwalnia również dział IT od codziennego zarządzania komputerami. Z pomocą ekspertów serwisowych HP, usługa automatycznie zaopatruje komputery w Microsoft Autopilot i egzekwuje zasady bezpieczeństwa z chmury. Eksperci serwisowi HP mogą również obsługiwać starsze, wymagające aplikacje za pośrednictwem chmury – pomagając przyspieszyć proces ich modernizacji. HP Adaptive Endpoint Management bezpiecznie zarządza coraz bardziej rozproszonymi środowiskami komputerowymi, nawet z wieloma systemami operacyjnymi i dostawcami.

 

Nowe rozwiązania zarządcze dla zespołów IT

Dla działów IT, które chcą zarządzać BIOS-em za pomocą chmury, został zaprojektowany specjalny HP Connect dla Microsoft Endpoint Manager. Uwalnia on cenne zasoby IT, ułatwiając zdalne konfigurowanie, zabezpieczanie i aktualizowanie BIOS-u komputerów komercyjnych HP. Dzięki temu pracownicy działu IT mogą teraz tworzyć zasady dla grup urządzeń, dostosowując ponad 100 różnych ustawień systemu BIOS HP. Co więcej, mogą oni również systematycznie przekazywać pożądane ustawienia do odpowiednich urządzeń podczas ich wstępnej konfiguracji, a także, w razie potrzeby, zdalnie je zmieniać – wszystko to dzieje się za pośrednictwem chmury. HP Connect dla Microsoft Endpoint Manager pozwala również informatykom lepiej chronić BIOS komputerów przed nieautoryzowanymi zmianami, eliminując ryzyko związane z tradycyjnym zarządzaniem opartym na hasłach.

 

 

HP pomaga klientom w pełni cieszyć się z zalet jakie daje firmom pełna mobilność w zakresie sposobu pracy, usuwając tym samym bariery utrudniające przyjęcie zarządzania w chmurze – powiedziała Nicole Dezen, CVP, Device Partner Sales w Microsoft.

 

Dzięki wykorzystaniu Microsoft Graph API dla Intune HP, Connect dla Microsoft Endpoint Manager daje nowoczesnemu administratorowi urządzeń większą kontrolę nad funkcjami specyficznymi dla urządzeń HP. Pokazuje to, jak nowe usługi i aplikacje, za sprawą elastyczności platformy Microsoft Intunem, mogą być łatwo dostępne.

 

HP Connect dla Microsoft Endpoint Manager

Od początku pandemii 58% ITDM przyspieszyło korzystanie z wirtualnych desktopów. HP Cloud Endpoint Manager to gotowe do pracy w chmurze rozwiązanie przeznaczone dla działów IT, które chcą w lepszy sposób wdrażać i bezpiecznie zarządzać tysiącami urządzeń HP Thin Client – a wszystko to za pomocą nowoczesnego i intuicyjnego interfejsu. Rozwiązanie to, dostępne z dowolnego miejsca za pośrednictwem przeglądarki internetowej, pomaga informatykom w ustalaniu priorytetów. Dzieje się tak dzięki konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym, które obejmują wskaźniki i analizy pozwalające na bieżąco śledzić proces wdrażania, zgodność urządzeń i stan serwerów. HP Cloud Endpoint Manager wyposaża zespoły IT w powiadomienia w czasie rzeczywistym, które pozwalają szybko identyfikować i rozwiązywać problemy, a także oszczędzać czas dzięki automatyzacji powtarzalnych zadań zarządzania.

 

 

https://itreseller.pl/it-champions-2021-prestizowe-nagrody-wydawnictwa-it-reseller-zostaly-wreczone-poznaj-laureatow-uroczystej-gali-it-champions-2021/