HP rozszerza swoją ofertę urządzeń przeznaczonych dla punktów sprzedaży – HP Engage One Prime, nowoczesny terminal sprzedażowy dla małych i średnich firm.

Firma HP rozszerza swoją ofertę urządzeń przeznaczonych dla punktów sprzedaży, oferując innowacyjny i prosty w obsłudze system HP Engage One Prime. Nowa odsłona terminali HP pozwoli małym i średnim przedsiębiorstwom korzystać z rozwiązań nieodbiegających jakością od systemów stosowanych w dużych firmach.

 

 

Firma HP Inc. przedstawia HP Engage One Prime, wielofunkcyjny terminal sprzedażowy zaprojektowany z myślą o potrzebach firm usługowo-handlowych oraz przedsiębiorstw z branży hotelarsko-restauracyjnej. Małe i średnie firmy poszukują niedrogich, niezawodnych i łatwych w zarządzaniu rozwiązań, które jakością i wzornictwem nie odbiegają od urządzeń używanych przez większe przedsiębiorstwa. Ponadto, ze względu na  ograniczoną przestrzeń sprzedażową, oferowane im terminale powinny być kompaktowe i zawierać w sobie najważniejsze funkcje wykorzystywane przez klientów.

 

„Aby efektywnie konkurować na dzisiejszym rynku, małe i średnie sklepy oraz przedsiębiorstwa z branży hotelarsko-restauracyjnej potrzebują czegoś więcej, niż kasy i witryny – powiedziała Natasja Andringa, EMEA Business Unit & Sales Manager, Retail Solutions, HP Inc. – Mniejsze firmy szukają ciekawych rozwiązań, które poprawią wrażenia ich klientów i będą odpowiedzią na ich potrzeby. Takim rozwiązaniem jest HP Engage One Prime.”

 

 

Atrakcyjne wzornictwo w przystępnej cenie

HP Engage One Prime to terminal sprzedażowy oferujący szybką instalację, łatwą integrację z popularnym oprogramowaniem i usługami płatniczymi[1] oraz niezawodność i bezpieczeństwo, którego wymagają małe i średnie firmy.

 

  • Atrakcyjne wzornictwo w niskiej cenie HP Engage One Prime cechują nowoczesne rozwiązania oraz elegancki wygląd. 14-calowy ekran dotykowy Full HD można wygodnie przechylać i łatwo obracać między kasjerem, a klientami. W wybranych modelach dostępny jest opcjonalny, zintegrowany ekran skierowany w stronę klientów. System jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych.
  • Łatwa instalacja – wbudowane urządzenia peryferyjne takie, jak czytnik pasków magnetycznych, NFC do uwierzytelniania pracowników sklepu czy skaner do odczytywania kodów QR, sprawiają, że system jest kompleksowy i nie wymaga dodatkowych rozwiązań. Jeszcze więcej możliwości zapewniają opcjonalne dodatki[2] takie, jak drukarka paragonów, skaner kodów kreskowych, czytnik linii papilarnych, który zwiększa poziom bezpieczeństwa, szuflada na gotówkę czy czytnik iButton®. Dodatkowo HP Engage One Prime można łatwo zintegrować z popularnym oprogramowaniem innych firm oraz usługami płatniczymi[i] świadczonymi przez partnerów HP.
  • Niezawodność i wydajność – system operacyjny Android™ 8.1 z dodatkowymi zabezpieczeniami i mocny wielordzeniowy procesor Qualcomm® APQ8053 umożliwiają efektywne i komfortowe użytkowanie. Dodatkowo HP Engage One Prime pozwala na dostosowanie procesora oraz ilości pamięci operacyjnej i masowej. System objęty jest roczną ograniczoną gwarancją HP z możliwością przedłużenia nawet do trzech lat z usługą HP Care Pack[3].

 

HP planuje nawiązanie współpracy z wybranymi dostawcami usług płatniczych na całym świecie, a także niezależnymi producentami oprogramowania (ISV), aby umożliwić zakup oprogramowania kasowego w pakiecie z HP Engage One Prime.

 

HP Engage One Prime ma zostać wprowadzony do sprzedaży w lutym 2019 roku. System będzie dostępny w lokalnej sieci autoryzowanych dystrybutorów.

 

[1] Pełne rozwiązania wymagają oprogramowania detalicznego oraz usług przetwarzania płatności dostępnych tylko w wybranych regionach.

[2] Urządzenia peryferyjne sprzedawane oddzielnie. iButton® dostępny w wybranych regionach.

[3] Usługi HP Care są opcjonalne. Poziom usług i czas reakcji w pakietach HP Care Pack może różnić się w zależności od lokalizacji geograficznej. Świadczenie usług rozpoczyna się z datą nabycia sprzętu. Obowiązują restrykcje i ograniczenia. Szczegóły można znaleźć pod adresem www.hp.com/go/cpc. Usługi HP są regulowane przez warunki i zasady świadczenia usług podawane lub wskazywane klientowi w momencie zakupu. Klient może mieć dodatkowe uprawnienia ustawowe na mocy lokalnych praw, a na uprawnienia te w żaden sposób nie wpływają warunki i zasady świadczenia usług HP ani ograniczona gwarancja HP, którą objęty jest produkt HP.