HPE zaprezentowało nowości w programach HPE Pro Series mające na celu wsparcie partnerów w ich sprzedaży oraz w zdobywaniu wiedzy i kompetencji w zakresie najnowszej oferty HPE.
Firma Hewlett Packard Enterprise ogłosiła szereg nowych rozwiązań dostępnych w modelu as-a-Service oraz inicjatyw mających na celu wsparcie partnerów w ich sprzedaży. Prowadzi to do wzmacniania relacji partnerów z naszymi wspólnymi klientami, a w rezultacie przekłada się na zwiększenie przychodów. HPE zaprezentowało nowości w programach HPE Pro Series mające na celu ułatwienie w zdobywaniu wiedzy i kompetencji w zakresie najnowszej oferty HPE.
Konteneryzacja
Jako, że coraz więcej organizacji inwestuje w rozwiązania oparte o konteneryzację w ramach swoich strategii transformacji cyfrowej, HPE oferuje partnerom nowe możliwości zdobywania wiedzy w zakresie budowania umiejętności i tworzenia praktyk związanych z kontenerami. Wszystko to jest zintegrowane z programem HPE Partner Ready. Co więcej, HPE rozszerza zawartość platformy HPE Ezmeral, aby była dostępna za pośrednictwem HPE Sales Pro i HPE Tech Pro.
Lepsze możliwości kształcenia dzięki serii HPE Pro
HPE konsekwentnie inwestuje w zasoby, mające pomóc partnerom w zdobyciu wiedzy na temat technologii i dalszych kierunków rozwoju tak, żeby lepiej spełniać dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów. Od momentu uruchomienia serii HPE Pro, społeczność HPE Tech Pro wzrosła o ponad 50 proc. z kwartału na kwartał, a ponad 60 000 partnerów odwiedza regularnie platformę Seismic każdego miesiąca. HPE dąży do zapewnienia partnerom takiego samego spersonalizowanego dostępu do zasobów szkoleniowych, jakie mają zespoły sprzedażowe HPE. Otwarty dla partnerów jest również dostęp do forum pozwalającego na szybki dostęp do odpowiednich specjalistów, którzy pomogą partnerom szybciej przygotować właściwe rozwiązanie i wyróżnić się dzięki posiadanej wiedzy specjalistycznej.
„HPE Tech Pro to społeczność zbudowana przez architektów dla architektów – co oznacza, że zapewnia swoim użytkownikom najlepsze zasoby we właściwych miejscach.” – mówi Linus Granzell, Hybrid Platforms Specialist w ATEA, platynowy partner HPE. „Gdy przychodzi czas na sfinalizowanie transakcji, kluczem do sukcesu może okazać się posiadanie odpowiednich materiałów i jednoczesna szybka reakcja na oczekiwania potencjalnego klienta. Społeczność Tech Pro sprawia, że niezwykle łatwo jest znaleźć i dostarczyć właściwe informacje w krótkim czasie. Dzięki ustrukturyzowanym i aktualnym zasobom Tech Pro, nasze zespoły są dobrze przygotowane do aktualizacji swoich umiejętności, rozwijania kompetencji i pozyskiwania certyfikatów, a także do współpracy z klientami na nowych poziomach.”
HPE ogłasza znaczące udoskonalenia trzech programów „Pro”:
HPE Sales Pro
Nowa oferta szkoleniowa, oferowana przez HPE Sales Pro, to miejsce gdzie zarówno zespoły sprzedażowe HPE i zespoły sprzedażowe partnerów mogą uczestniczyć w prowadzonych w innowacyjnej formie szkoleniach i zdobywać wiedzę – wszystko w jednym miejscu. HPE Sales Pro ułatwia znalezienie nowych, modułów szkoleniowych, w tym filmów, podcastów. Elementy grywalizacji i narzędzia do nagrywania wideo pozwalają nie tylko ćwiczyć umiejętności sprzedaży, ale również pozwalają na ocenę osiągniętych wyników i to w czasie rzeczywistym. Sprzedawcy mogą tworzyć niestandardowe programy nauczania dostosowane do roli i poziomu umiejętności, szybko i łatwo podnosić swoje kompetencje, poszerzać wiedzę na temat portfolio HPE i skupić się na osiąganiu jak najlepszych wyników sprzedażowych.
HPE Tech Pro
W ramach platformy HPE Tech Pro są teraz dostępne ścieżki szkoleniowe obejmujące rozwiązania skierowane do rynku małych i średnich przedsiębiorstw, będące częścią programu HPE Continuous Learning (Program Ciągłego Kształcenia). Członkowie HPE Tech Pro mają również dostęp do szeregu wydarzeń wirtualnych a także szkoleń i egzaminów oferowanych w obniżonych cenach. Warto również podkreślić ze portal HPE Tech Pro został przetłumaczony na 13 różnych języków.
HPE Marketing Pro
HPE Marketing Pro zapewnia odpowiednio dostosowaną treść i wszystkie niezbędne zasoby, które pozwalają partnerom zwiększać ich skuteczność w działaniach marketingowych a przez to ciągły rozwój współpracy z HPE. Centrum edukacyjne HPE Marketing Pro jest teraz dostępne w siedmiu lokalnych językach. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi i gotowym planom kampanii dostosowanym do różnych celów możliwa jest realizacja zintegrowanych kampanii digitalowych spersonalizowanych pod konkretne rozwiązania szybko i w profesjonalny sposób. Przekłada się to na lepszy odbiór ze strony klientów a co za tym idzie zwiększenie wyników sprzedaży.
https://itreseller.pl/itrnewhpe-wprowadza-inteligentna-platforme-do-obslugi-danych-hpe-intelligent-data-platform-ktora-elastycznie-dopasuje-procesy-automatyzacji-i-pomoze-w-zapewnieniu-ciaglosci-biznesowej/