Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huami, chiński gigant z sektora Wearables, oferujący produkty pod marką Amazfit, rozpoczyna ekspansję na polskim rynku. NTT System oficjalnym dystrybutorem Huami w Polsce.

Huami, chiński gigant z sektora Wearables, oferujący produkty pod marką Amazfit, rozpoczyna ekspansję na polskim rynku. NTT System oficjalnym dystrybutorem Huami w Polsce. Huami to firma, w której swoje udziały ma między innymi firma Xiaomi, warto zaznaczyć że przy współpracy obu firm powstała jedna z najpopularniejszych elektronicznych opasek Xiaomi Mi Band. Obecnie Huami z sukcesem rozwija swoją markę Amazfit, której nazwa powstała z połączenia dwóch angielskich słów – amazing (niesamowity) i dopasowany (aby być w dobrej formie, odpowiedni i dopasowany). I odzwierciedla ideologię tych urządzeń dla sportu i aktywnego stylu życia.

 

,,Podpisanie umowy dystrybucyjnej to pierwszy krok do zbudowania silnej pozycji Huami na polskim rynku. Wierzę, że produkty marki Amazfit, dedykowane osobom uprawiającym sport i aktywnie spędzającym czas, w krótkim czasie znajdą wielu nabywców. Zapraszamy do współpracy sieci handlowe i sklepy sportowe! – podkreśla Maciej Deka, Senior Channel Manager w Huami.

 

Produkty Huami cieszą się sporym zainteresowaniem na rynku, w szczególności za wyjątkowy design, który został doceniony prestiżowymi nagrodami, między innymi – iF Design Award  oraz Red Dot Design Award dla smatwatcha Amazfit Verge, tracker Amazfit Kor i Mi Band 2. Od 2018 roku, marka jest notowana na nowojorskiej giełdzie (z przypisanym kodem akcji HMI),  a jej obecna wartość rynkowa wynosi blisko 900.00 mln USD. W sierpniu ubiegłego roku Huami poinformowało o osiągnięciu liczy 100 milionów sprzedanych urządzeń werables.

 

https://itreseller.pl/itrnewmaciej-deka-objal-stanowisko-senior-channel-managera-stojac-na-czele-kanalu-partnerskiego-marki-huami-chinskiego-giganta-z-sektora-wearables-w-polsce/