Huami, chiński gigant z sektora Wearables, oferujący produkty pod marką Amazfit, rozpoczyna ekspansję na polskim rynku. NTT System oficjalnym dystrybutorem Huami w Polsce.

Huami, chiński gigant z sektora Wearables, oferujący produkty pod marką Amazfit, rozpoczyna ekspansję na polskim rynku. NTT System oficjalnym dystrybutorem Huami w Polsce. Huami to firma, w której swoje udziały ma między innymi firma Xiaomi, warto zaznaczyć że przy współpracy obu firm powstała jedna z najpopularniejszych elektronicznych opasek Xiaomi Mi Band. Obecnie Huami z sukcesem rozwija swoją markę Amazfit, której nazwa powstała z połączenia dwóch angielskich słów – amazing (niesamowity) i dopasowany (aby być w dobrej formie, odpowiedni i dopasowany). I odzwierciedla ideologię tych urządzeń dla sportu i aktywnego stylu życia.

 

,,Podpisanie umowy dystrybucyjnej to pierwszy krok do zbudowania silnej pozycji Huami na polskim rynku. Wierzę, że produkty marki Amazfit, dedykowane osobom uprawiającym sport i aktywnie spędzającym czas, w krótkim czasie znajdą wielu nabywców. Zapraszamy do współpracy sieci handlowe i sklepy sportowe! – podkreśla Maciej Deka, Senior Channel Manager w Huami.

 

Produkty Huami cieszą się sporym zainteresowaniem na rynku, w szczególności za wyjątkowy design, który został doceniony prestiżowymi nagrodami, między innymi – iF Design Award  oraz Red Dot Design Award dla smatwatcha Amazfit Verge, tracker Amazfit Kor i Mi Band 2. Od 2018 roku, marka jest notowana na nowojorskiej giełdzie (z przypisanym kodem akcji HMI),  a jej obecna wartość rynkowa wynosi blisko 900.00 mln USD. W sierpniu ubiegłego roku Huami poinformowało o osiągnięciu liczy 100 milionów sprzedanych urządzeń werables.

 

https://itreseller.pl/itrnewmaciej-deka-objal-stanowisko-senior-channel-managera-stojac-na-czele-kanalu-partnerskiego-marki-huami-chinskiego-giganta-z-sektora-wearables-w-polsce/