Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huawei awansował do pierwszej setki globalnego ratingu w zestawieniu Fortune 500, publikowanym przez magazyn Fortune.

W tegorocznym zestawieniu Fortune 500, które opublikowano 20 lipca, HUAWEI zajął 83. miejsce, awansując z 129. pozycji. Przychód koncernu wyniósł 78,51 miliardów dolarów, dzięki czemu firma zadebiutowała w pierwszej setce globalnego rankingu.

 

Fortune 500 to ranking publikowany co roku przez magazyn Fortune, uwzględniający najważniejsze podmioty gospodarcze z całego świata. Lista ta cieszy się prestiżem i uznaniem oraz jest uważana za najważniejsze tego typu zestawienie. Ranking klasyfikuje firmy według przychodów i zysków, przy czym w porównaniu z innymi, większą uwagę zwraca się w nim na wielkość przedsiębiorstwa. Z czasem lista Fortune 500 stała się istotnym parametrem służącym znanym spółkom do mierzenia potencjału, wielkości i konkurencyjności na rynku międzynarodowym.

 

Wysokie lokaty marki Huawei w globalnych rankingach potwierdzają jej silną pozycję na międzynarodowym rynku producentów nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Te osiągnięcia to zasługa długofalowej strategii rozwoju firmy, realizowanej łącznie już w 170 krajach – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei Consumer Polska. Pragnę również zaznaczyć, że dalej zamierzamy stawiać potrzeby naszych klientów na pierwszym miejscu. Będziemy tez konsekwentnie działać na rzecz cyfrowej transformacji, ponieważ chcemy tworzyć jak najlepsze rozwiązania dla klientów i efektywnie wspierać przyszły rozwój firmy – dodaje.  

 

Wartość marki Huawei, która składa się z trzech grup biznesowych – Carrier, Enterprise oraz Consumer – doceniło również wiele innych cenionych instytucji, a koncern umieszczany jest w prestiżowych rankingach publikowanych na całym świecie. Huawei to jedyny chiński akcent na przygotowanej w 2017 roku przez magazyn Forbes liście najbardziej wartościowych marek. Spółka trafiła także na 49. miejsce tegorocznego rankingu BrandZ Top 100, przedstawiającego najcenniejsze marki świata. To nie wszystko — w porównaniu z zeszłorocznym zestawieniem najbardziej wartościowych marek na świecie Brand Finance Global 500, koncern poprawił swoje notowania o 7 pozycji i znalazł się ostatecznie na 40. lokacie.