Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huawei awansuje w rankingu najbardziej wartościowych marek według Forbes, z wartością na poziomie 8,4 mld USD, co daje wzrost o 15% w ujęciu rok do roku.

Huawei zajęło 79. pozycję w tegorocznej edycji rankingu najbardziej wartościowych marek według magazynu Forbes, z wartością na poziomie 8,4 mld USD, co daje wzrost o 15% w ujęciu rok do roku. Huawei jest jedyną chińską firmą występującą w tym prestiżowym zestawieniu.

 

Firma Huawei pojawiła się na liście najcenniejszych marek na świecie opracowanej przez magazyn Forbes po raz pierwszy w 2017 roku i zajęła 88. miejsce. Wartość marki została oszacowana na 7,3 mld USD. Ostatni rok pełen sukcesów i dynamicznego rozwoju sprawił, że wartość Huawei w stosunku do poprzedniego roku wzrosła aż o 15% (tj. o 1,1 mld USD), a firma umocniła swoją pozycję w rankingu o 9 miejsc. Globalna pozycja Huawei wzrosła również w innych kluczowych rankingach. Huawei zajał 70. miejsce w „TOP100” – zestawieniu najbardziej prestiżowych marek Interbrand, wydanym we wrześniu 2017. Natomiast w lutym 2018 r. Brand Finance przyznała 25. miejsce Huawei w raporcie „Global TOP 500 Brands Values in 2018”.

 

Huawei konsekwentnie umacnia swoją globalną pozycję dzięki wprowadzeniu na rynek szerokiej gamy najwyższej jakości, innowacyjnych produktów. Są one wynikiem wieloletnich inwestycji w badania i rozwój. Zgodnie z rocznym raportem Huawei, wydatki w tym obszarze wyniosły w 2017 roku 89,7 miliardów RMB, co stanowi około 14,9% przychodów, a skumulowane wydatki na badania i rozwój w ciągu ostatnich dziesięciu lat przekroczyły 394 miliardy RMB. W zakresie patentów, na dzień 31 grudnia 2017 r. Huawei udzielił łącznie 74 307 patentów, złożył wnioski o 64 091 chińskich patentów i zebrał 48 758 zagranicznych zgłoszeń patentowych, z których ponad 90% stanowiły patenty na wynalazki.

 

Nowe smartfony z serii Huawei P10 i Mate 10 pozwoliły zwiększyć obecność Huawei na rynku high-end. Z kolei Huawei Nova zyskała uznanie wśród młodszego pokolenia, dzięki wpasowaniu się w aktualne trendy. Smartfony P20 Pro i P20 to najnowsze flagowce Huawei, wprowadzone na rynek w 2018 roku. Zostały uznane w niezależnym rankingu DxOMark za kolejno pierwsze i trzecie najlepsze na świecie urządzenia do fotografii mobilnej. P20 Pro to pierwszy na świecie smartfon wyposażony w potrójny obiektyw, stworzony we współpracy z Leica, zasilany sztuczną inteligencją.