Huawei chce jeszcze wzmocnić coraz mocniejszą pozycję na polskim rynku, zatrudni 100 specjalistów sprzedaży w całej Polsce.

Huawei, globalny producent najwyższej klasy smartfonów, tabletów, wearables i notebooków, zatrudni w Polsce 100 specjalistów sprzedaży. Rekrutacja rozpocznie się 1 grudnia i będzie prowadzona w 11 miastach. Potrzeby kadrowe firmy rosną wraz z szybkim rozwojem biznesu i coraz mocniejszą pozycją na polskim rynku – po trzech kwartałach tego roku udział Huawei w rynku smartfonów sięgnął już 23%.

 

„Huawei rośnie w siłę w Polsce. Cieszymy się z coraz większego udziału w rynku i mamy apetyt na więcej, w związku z czym potrzebujemy nowych ludzi na pokładzie. Czekamy na kandydatów podzielających nasze ambicje, którzy poczują się dumni z bycia w naszej drużynie i wesprą nas w drodze po palmę pierwszeństwa na polskim rynku” – mówi Jefferson Zhang, dyrektor generalny w Huawei Consumer Business Group Polska.

 

„Cieszymy się, że możemy zaoferować nowe miejsca pracy i inwestujemy w lokalny rynek pracy. Zapraszamy ambitnych, przebojowych kandydatów, którzy chcą rosnąć razem z nami w branży nowych technologii i być częścią innowacyjnego biznesu.” – mówi Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu i komunikacji w Huawei CBG Polska.

 

Miasta, w których odbędzie się rekrutacja, to Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Poznań, Katowice, Lublin, Rzeszów, Bydgoszcz i Białystok. Nowych pracowników dla Huawei zatrudni firma Adecco. Szczegóły co do oczekiwań wobec kandydatów, a także miejsca i pory rekrutacji dostępne są pod linkami: Specjalista ds. Sprzedaży, Regionalny Manager ds. Sprzedaży. Zgłoszenia należy kierować na adres huawei@adecco.pl.

 

Udział Huawei w polskim rynku smartfonów wzrósł gwałtownie na przestrzeni ostatnich trzech lat – do 23% po wrześniu tego roku z 8% na koniec roku 2015. Najnowszy flagowy smartfon firmy, Mate 10 Pro, to pierwszy na świecie telefon z wbudowaną sztuczną inteligencją. Telefony serii Mate i serii P wyposażone są w najwyższej jakości aparaty, stworzone we współpracy z legendarną marką Leica. Nowością w portfolio Huawei jest ultrabook MateBook X, który wyróżnia się lekkością i poręczną konstrukcją – jego sprzedaż szybko rośnie od chwili sierpniowego debiutu, wbrew ogólnorynkowej tendencji w tym segmencie rynku.