Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huawei cieszy się rosnącym popytem na swoje urządzenia 

Huawei

Huawei nadal odnotowuje zwyżkę sprzedaży swoich urządzeń w III kwartale. Firma odnotowała wzrost przychodów o prawie 16%, chociaż zysk netto nieco ucierpiał. 

W oświadczeniu Huawei podało, żeodnotowało sprzedaż na poziomie 168,4 miliarda CNY (23,7 miliarda USD), co stanowi wzrost o 15,6% rok do roku, głównie dzięki wzrostowi dostaw telefonów komórkowych.

Firma badawcza IDC podała w zeszłym tygodniu, że dostawy urządzeń Huawei w Chinach wzrosły aż o 42% rok do roku w III kwartale, co dało firmie trzecie miejsce i oznacza cztery kwartały wzrostu rok do roku. Chociaż dostawy były jasnym punktem, zysk netto Huawei spadł o 70,5%, do 7,8 miliarda CNY. Bloomberg News podał, że spadek może być spowodowany wydatkami na produkcję chipów, ponieważ Huawei naciska na rozwój własnych technologii z powodu sankcji USA.

Firma nie podała w oświadczeniu danych dla poszczególnych jednostek biznesowych. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy Huawei odnotował spadek zysku netto o 13,7% do 62,9 mld CNY, podczas gdy przychody wzrosły z 452,3 mld CNY do 585,9 mld CNY.