HUAWEI CONNECT 2017: nowe strategie, 500 mln dolarów na inwestycje w ciągu najbliższych 5 lat i globalne zaufanie.

Podczas Huawei Connect 2017 w Szanghaju Huawei ogłosił, że w ciągu najbliższych pięciu lat zainwestuje 500 milionów dolarów, aby pomóc swoim klientom w procesie cyfrowej transformacji. Firma zaprezentowała także najnowsze strategie i rozwiązania, które mają ułatwić przedsiębiorstwom ich integrację z cloud computing.

 

Nowe strategie

Wiele organizacji coraz bardziej skoncentrowanych jest na cyfrowej transformacji jako aspekcie konkurencyjnej przewagi, a przy tym znajduje się w punkcie przełomowym tego przejścia. Ich wyzwaniem jest więc opracowanie nowych modeli biznesowych. W związku z tym potrzebne jest stworzenie platformy łączącej dotychczasową wiedzę w tym obszarze, zbiory danych i rozwiązania technologiczne. Umożliwiłaby ona zwiększenie wymiany tych informacji z partnerami, co przełożyło się na opracowywanie nowoczesnych aplikacji wspierających firmy w procesie cyfrowej transformacji. Stąd, zaprezentowana przez Huawei podczas HUAWEI CONNECT 2017 strategia „Platform + Connection + Ecosystem”, dzięki której firma chce pomagać klientom szybciej się rozwijać i wdrażać nowoczesne aplikacje biznesowe. Ma ona zapewnić im otwarty i korzystny dla obu stron ekosystem oraz platformę umożliwiającą elastyczną łączność do wymiany doświadczeń.

Podczas konferencji Huawei przedstawił także – „Connection + Cloud” – strategię digitalizacji i rozwiązań sieciowych, które umożliwiają inteligentne połączenie wszystkich urządzeń. Strategia ta ma pomóc przedsiębiorstwom przyśpieszyć ich przekształcanie w chmurze, zapewniając bardziej rozbudowane i inteligentne połączenia sieciowe, we wszystkich scenariuszach takich jak dostęp WAN, centrum danych i połączenia międzysieciowe.

 

 

 

 

500 mln dolarów na inwestycje

Huawei, aby dodatkowo jeszcze wspomóc klientów w procesie cyfrowej transformacji, zainwestuje w ciągu najbliższych pięciu lat ponad 500 milionów dolarów na opracowanie wszechstronnych i zintegrowanych funkcji weryfikacyjnych dla swoich usług biznesowych. W Chinach firma założyła już laboratorium projektowe zajmujące się odzyskiwaniem danych, na przykład po awarii. Ponadto, Huawei Enterprise Service utworzył także globalne centrum serwisowe w Chinach, Rumunii i Meksyku oraz dwanaście regionalnych i lokalnych centrów pomocy technicznej na całym świecie. Do ich zadań należy udostępnianie usługi 24/7 dla ponad 170 krajów, w tym pomoc techniczną, zdalną obsługę sieci i dystrybucję oraz wsparcie marketingowe i kanałowe. Warto podkreślić, że z usług w chmurze firmy Huawei korzysta już ponad 18 000 klientów. Laboratoria i centra pozwalają firmie również na testowanie rozwiązań serwisowych i nowych technologii oraz zapewniają wspólne miejsce na rozwój innowacji i weryfikację usług z partnerami.

 

 

 

 

Plany rozwojowe

Podczas spotkania w Szanghaju Huawei ogłosił także, że zwiększy swoje portfolio produktów o hybrydowe (FusionBridge) oraz publiczne (FusionCloud Stack) rozwiązania w chmurze, a także nowoczesną platformę sprzętową dla chmury. Ponadto, wdrożona zostanie nowa architektura sieci umożliwiająca inteligentną łączność. Huawei poinformowało również o wdrożeniu rozwiązania SD-WAN nowej generacji oraz szeregu uniwersalnych bram komputerowych, zapewniających połączenia między oddziałami, centrami danych i chmurą. Rozwiązanie zapewnia doskonałe połączenie w sieci WAN poprzez inteligentny wybór ścieżki w sieci, inteligentne przyspieszenie i oparte na chmurze operacje i konserwacja (O&M). Wykorzystuje przy tym technologie optymalizacji transmisji plików i danych, które umożliwiają przyspieszenie kluczowych funkcji. Dzięki temu Huawei daje swoim klientom możliwość selekcji ścieżki w zależności od wymagań danej aplikacji.

 

„Innowacje Huawei są zawsze oparte na dokładnej analizie wymagań klientów i wyzwań, przed którymi stają. Dlatego też nasz SD-WAN nowe generacji, umożliwiający tworzenie połączeń na żądanie, skutecznie wspomaga przedsiębiorstwa w ich rozwoju w chmurze.” – powiedział Kevin Hu, prezes Huawei Switch i Enterprise Gateway Product Line.

 

 

 

Globalne zaufanie

„Huawei współpracuje z klientami i partnerami w celu opracowania zróżnicowanych i wiodących rozwiązań oraz tworzenia otwartej, elastycznej i bezpiecznej platformy dla przedsiębiorstw. Jako firma zorientowana na innowację, Huawei przyspiesza wdrażanie swojej własnej strategii digitalizacji. Możliwości firmy stale rosną, przez co jeszcze skuteczniej pomagamy klientom osiągać sukces biznesowy i uzyskać przewagę nad konkurencją. Co ważne, obecnie 197 firm z listy Fortune Global 500 oraz 45 spośród 100 największych firm, wybrało Huawei, jako swojego partnera do transformacji cyfrowej. To świadczy o sile naszych rozwiązań.” – podkreśla Diana Yuan, prezes marketingu i sprzedaży Huawei Enterprise Business Group.

 

Nieustannie zwiększa się liczba wiodących firm na całym świecie, które wybierają Huawei jako swojego partnera w transformacji cyfrowej. Nowatorskie produkty firmy zwiększyły do tej pory wydajność ponad 1000 przedsiębiorstw produkcyjnych. Rozwiązania BigData dla sektora finansowego, oparte na otwartej architekturze, przyspieszyły z kolei wdrażanie innowacji biznesowych w ponad 300 takich instytucjach. Ponadto, oferta Huawei dla branży energetycznej pozwoliła zoptymalizować procesy dystrybucji energii w 170 przedsiębiorstwach zajmujących się tym. Natomiast, rozwiązania Internetu Rzeczy zaoszczędziły koszty operacyjne w ponad 100 firmach logistycznych.

 

HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju to najważniejsze wydarzenie organizowane przez firmę dla uczestników globalnego rynku ICT. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania było „Grow with the Cloud”. W jego ramach firma poruszała zagadnienia związane z możliwościami przyspieszenia cyfrowej transformacji w ramach otwartego ekosystemu, przy współpracy z wieloma partnerami.