Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huawei Mobile Services z rekordowymi wzrostami w 2022 roku, które zawdzięczają ciągłemu wprowadzaniu innowacji.

Usługi mobilne Huawei swój wzrost w 2022 roku zawdzięczają ciągłemu wprowadzaniu innowacji. Dzięki temu AppGallery jest obecnie jednym z trzech najważniejszych globalnych sklepów z aplikacjami. Wyniki mówią same za siebie – liczba aplikacji do pobrania z AppGallery wzrosła o 147% r/r, liczba reklamodawców w Huawei Ads o 800% w ciągu dwóch lat, a miesięczna liczba aktywnych użytkowników sklepu wynosi dziś ponad pół miliarda! Firma może się pochwalić również znacznymi wzrostami ruchu w innych kluczowych usługach: Wyszukiwarce Petal, Mapach Petal, Asystencie Huawei czy usłudze AI Search.

 

Wyśmienite wyniki Huawei Mobile Services – AppGallery

Ekspansję i sukces usług mobilnych HMS na lokalnych oraz światowych rynkach w 2022 roku potwierdzają same wyniki. AppGallery ma dziś miesięcznie ponad 580 mln aktywnych użytkowników na całym świecie – jest to wzrost o 16% w porównaniu do III kwartału 2020 r. Statystyki wskazują, że wyniki  dla usług mobilnych Huawei wzrosły dwu-, a niekiedy nawet trzykrotnie. Liczba aplikacji, które można pobrać z AppGallery jest o 147% większa niż rok temu. Na całym świecie z HMS Core zintegrowanych jest już ponad 220 tys. aplikacji, co oznacza wzrost o 120% w porównaniu do Q3 2020 r. W tym samym czasie liczba deweloperów współpracujących w ramach usług mobilnych Huawei wzrosła o 200% i wynosi obecnie 6 mln. Aktualnie na Huawei Mobile Services składa się 8 głównych ośrodków regionalnych i 15 centr danych, obejmujących ponad 170 krajów i regionów na całym świecie.

 

Wyznaczniki sukcesu: ID Huawei, Wyszukiwarka Petal, Mapy Petal, Asystent Huawei i AI Search

  • Huawei ID to w pełni bezpieczny klucz dostępu do wszystkich usług i aplikacji Huawei, w tym AppGallery, Huawei Zdrowie czy Chmury Huawei, z którego obecnie korzysta ponad 400 mln użytkowników miesięcznie. W Huawei ID dane użytkowników są w pełni chronione, niezależnie od tego, czy pobiera się aplikacje, zarządza urządzeniami czy tworzy kopie zapasowe danych.
  • Autorska Wyszukiwarka Petal wzbogaciła się o kolejną nową funkcję, która pozwala użytkownikom odkrywać informacje za pomocą tekstu, obrazu i głosu. Wyjątkowe funkcjonalności Wyszukiwarki Petal ułatwiają np. śledzenie wyników piłkarskiego mundialu – można na bieżąco sprawdzać dane o drużynach i turnieju, głosować na swoją ulubioną kadrę, a także uzyskać dostęp do licznych statystyk.
  • Z Map Petal korzysta obecnie 40 mln użytkowników miesięcznie. W ramach tej aplikacji także uruchomiono aktualizacje: nawigację w trybie chodzenia w rzeczywistości rozszerzonej (AR), udostępnianie swojej lokalizacji innym użytkownikom oraz system benefitowy nagradzający za regularne korzystanie z Map Petal.
  • Asystent Huawei, ułatwiający wygodne korzystani z szeregu usług, w tym podróżniczych, miejskich, zakupowych czy finansowych, osiągnął właśnie ponad 260 mln aktywnych użytkowników miesięcznie.
  • Przez Huawei AI Search, globalne usługi wyszukiwania (np. aplikacji, ustawień, plików, kontaktów i innych) są obecnie dostarczane do 310 mln użytkowników, których łączy z lokalnymi i globalnymi informacjami w ponad 170 krajach i regionach.

 

Huawei Ads nabiera rozpędu – 800% wzrostu

Warto wspomnieć o osiągnięciach samej platformy Huawei Ads, która umożliwia deweloperom i reklamodawcom dotarcie do ponad 730 mln użytkowników urządzeń Huawei. Od 2020 roku Huawei Ads zanotował 9-krotny wzrost i zyskał ponad 2 tys. reklamodawców w ponad 200 branżach. Liczba wydawców zwiększyła się w tym okresie czterokrotnie, do ponad 360 tys. Suma codziennych wyświetleń reklam to dziś 4 mld i ma ona wzrosnąć w 2023 roku o 400%. Z nardzędzi Ads Kit korzysta obecnie 49 tys. aplikacji na całym świecie, a aż 40% całego ruchu Huawei Ads pochodzi z Europy.

 

– AppGallery zawsze była sercem strategii Huawei Mobile Services. W ciągu ostatniego roku znacząco zwiększyliśmy liczbę aplikacji oraz ruch w naszych kluczowych usług, takich jak Wyszkuiwarka Petal, Mapy Petal, Asystent Huawei, AI Search i Przeglądarka Huawei. Zostały one zaprojektowane tak, aby działały w optymalnej synergii, wspierały biznes naszych partnerów oraz dostarczały milionom klientów najlepsze doświadczenia każdego dnia. A to dopiero początek – gdyż nieustannie będziemy rozwijać nasze produkty i usługi – mówi Witold Walczak, Country Head Poland, Device Ecosystem Development & Operation.

 

Droga rozwoju dla Huawei Mobile Services (HMS) to połączenie innowacyjnych urządzeń i współpracującego ekosystemu. Doskonale ilustruje to niedawna premiera smartfonów Huawei Mate 50 Pro i Huawei nova 10, które czerpią z wielu usług mobilnych Huawei. Ponadto aplikacja Huawei Zdrowie, która wspiera już ponad 400 mln użytkowników na całym świecie, wykorzystuje udogodnienia synchronizacyjne do udostępniania danych treningowych z różnymi aplikacjami sportowymi dostępnymi w AppGallery. Sama aplikacja Huawei Zdrowie ma aż 97 mln aktywnych użytkowników miesięcznie (to wzrost o 17% r/r) z czego 13 milionów (wzrost o 20% r/r) używa jej do śledzenia aktywności sportowej. Ponadto 16 mln analizuje swoje pomiary snu (wzrost o 17% r/r), a 26 mln (wzrost o 17% r/r) korzysta z niej, by monitorować ogólny stan zdrowia.

 

Globalny wzrost wartości marki Huawei o ponad 28% r/r

Marka Huawei, która jest obecnie wyceniana na 71,2 mld dolarów, odnotowała globalny wzrost swojej wartości o ponad 28% r/r. Dzięki temu Huawei awansował na dziewiątą pozycję w rankingu BrandFinance Global 500. Firma zainwestowała 17,5 mld euro w badania i rozwój, co ulokowało ją na 1. miejscu pod względem liczby zgłoszeń patentowych i uczyniło największym wnioskodawcą patentowym w Europie w 2019 i 2020 roku.

 

Technologie dla zdrowia – Huawei wraz ze Startup Academy ogłaszają nabór do konkursu Huawei Startup Challenge 3 – zgłoszenia tylko do 31 grudnia 2022r.