Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huawei mocno w górę w rankingu najcenniejszych marek! Awans na 25. miejsce w prestiżowym Brand Finance Global 500 2018.

Huawei zajął 25. miejsce na 500 możliwych w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Brand Finance Global. To skok o 15 miejsc w porównaniu z rokiem ubiegłym i dwa razy szybsze tempo wzrostu niż w porówaniu roku 2017 z 2016, gdy Huawei awansował o 7 pozycji. Wartość marki została oszacowana na 38,046 mld dolarów, o ponad 50% wyżej niż w poprzednim zestawieniu.

 

Brand Finance to znana na całym świecie firma doradcza, zajmująca się oceną strategii i wyceną wartości marek. Jest jedną z najbardziej wiarygodnych agencji o zasięgu globalnym. Ścisłe kryteria podczas tworzenia rankingu obejmują nie tylko wskaźnik „siły marki” (BSI), ale również takie wartości jak lojalność wobec marki oraz inwestycje marketingowe.

 

W rankingu za rok 2018, Huawei znalazł się na wysokim, 25. miejscu. W 2017 roku marka zajmowała 40. lokatę, a w 2016 – 47. Poza konsekwentną wspinaczką w rankingu Brand Finance, Huawei jest obecny również w cenionych rankingach BrandZ Top 100 Brands oraz Interbrand’s „Best 100 Brands”. Potwierdza to coraz większe znaczenie marki w ujęciu globalnym.

 

„Rok 2017 był dla Huawei bardzo ważny – dostarczyliśmy klientom absolutnie innowacyjny model Mate 10 Pro, pierwszy na świecie smartfon z procesorem z wbudowaną sztuczną inteligencją. Nieustannie ulepszamy nasze produkty, współpracujemy z najwyższej klasy ekspertami, m. in. z Leica, Porsche Design, Google i Pantone. Podczas zbliżających się targów MWC w Barcelonie, a także podczas konferencji prasowej w Paryżu pokażemy kolejne innowacyjne urządzenia.” – mówi Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu i komunikacji w Huawei CBG Polska.