Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huawei nowym liderem polskiego rynku wearables. Sprzedaż inteligentnych zegarków i opasek marki Huawei w Q1 2019 roku wyniósł 32%, co daje blisko trzykrotny wzrost w porównaniu z Q4 2018.

Huawei został nowym liderem polskiego rynku inteligentnych zegarków i opasek na nadgarstek. Udział marki w rynku wearables w pierwszym kwartale 2019 roku wyniósł 32%, co oznacza prawie trzykrotny wzrost w porównaniu z czwartym kwartałem zeszłego roku i daje firmie awans na pierwszą pozycję z drugiej, wynika z najnowszych danych IDC. Dane IDC pokazują, ile urządzeń producenta trafiło do kanałów sprzedaży.

 

Czwarty kwartał zeszłego roku firma zamknęła udziałem na poziomie 12%. W porównaniu z pierwszym kwartałem 2018 roku, kiedy udział Huawei wyniósł 7%, najnowszy wynik jest ponad czterokrotnie wyższy.

 

Jesteśmy dumni z przejęcia pałeczki lidera w Polsce na rynku wearables. To efekt konsekwentnego rozbudowywania portfolio i wprowadzania produktów, które wyróżniają się na rynku innowacyjnymi rozwiązaniami – na przykład rekordowo długim czasem pracy baterii w przypadku smartwatchy – wyjaśnia Bartosz Gryczka, Product Manager w Huawei CBG Polska odpowiedzialny za ten segment rynku.

 

Według danych IDC o globalnej sprzedaży wearables, Huawei zajmuje trzecią pozycję z 10-procentowym udziałem w światowym rynku. W pierwszym kwartale 2019 roku, wzrost sprzedaży inteligentnych zegarków i opasek z logo Huawei wyniósł aż 282% w ujęciu rocznym. Żadna inna firma nie odnotowała tak znaczącego wzrostu. W ujęciu nominalnym, globalna sprzedaż Huawei w pierwszym kwartale wyniosła 5 milionów urządzeń, z czego 3,9 miliona to inteligentne opaski Smart Band – w ich przypadku wzrost sprzedaży sięgnął 213% w ujęciu rocznym. Smartwatch Huawei Watch GT sprzedał się na świecie w rekordowej liczbie 1 miliona egzemplarzy.