Huawei ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2019 roku. Firma osiągnęła ponad 23% wzrost przychodów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, pomimo mało etycznych działań rządu USA.

Huawei ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2019r, firma wypracowała 401,3 mld CNY przychodów, co stanowi wzrost o 23,2% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Marża zysku netto spółki za I półrocze 2019 r. Wyniosła 8,7%.

 

Według prezesa Huawei, Liang Hua, operacje są płynne, a organizacja działa tak samo jak zawsze. Dzięki skutecznemu zarządzaniu i doskonałym wynikom we wszystkich wskaźnikach finansowych, działalność Huawei utrzymała się na wysokim poziomie w pierwszej połowie 2019 roku.

 

„Przychody rosły szybko do maja. Biorąc pod uwagę fundamenty, które ustanowiliśmy w pierwszej połowie roku, nadal obserwujemy wzrost pomimo dodania nas do listy podmiotów zakazanych przez rząd USA. Nie znaczy to, że nie odczulismy trudności które przed nami postawiono. Robimy wszystko aby nie miało to wpływu na tempo naszego wzrostu.” – powiedział prezes Huawei, Liang Hua.

 

Huawei Carrier Business

W działalności Carrier Business, przychody ze sprzedaży H1 osiągnęły 146,5 miliarda CNY, przy stałym wzroście produkcji i wysyłki sprzętu do sieci bezprzewodowych, transmisji optycznej, transmisji danych, IT i powiązanych domen produktów. Do tej pory Huawei uzyskał 50 komercyjnych kontraktów 5G w tym ponad połowa, bo aż 28 kontraktów pochodzi z Europy. Ilość zainstalowanych stacji bazowych w pierwszym półroczu osiągnęła wynik 150 000 stacji bazowych na całym świecie, to ponad dwukrotny wzrost stacji bazowych w stosunku do pierwszego kwartału 2019 r., gdzie zanotowano wynik w wysokości 70 000 stacji bazowych.

 

Huawei Enterprise

W dziale Huawei Enterprise przychody ze sprzedaży H1 wyniosły 31,6 miliarda CNY. Huawei nadal rozszerza swoją ofertę ICT w wielu dziedzinach, w tym w chmurze, sztucznej inteligencji, sieciach kampusowych, centrach danych, Internecie rzeczy i inteligentnych komputerach. Pozostaje zaufanym dostawcą dla klientów rządowych i użyteczności publicznej, a także klientów w sektorach komercyjnych, takich jak finanse, transport, energia i motoryzacja.

 

Huawei Consumer Business

W biznesie konsumenckim Huawei przychody ze sprzedaży H1 wyniosły 220,8 miliarda CNY. Przesyłki smartfonów Huawei (w tym telefony Honor) osiągnęły 118 milionów sztuk, co oznacza wzrost o 24% r / r. Firma odnotowała także szybki wzrost liczby przesyłek tabletów, komputerów i urządzeń do noszenia na ciele. Huawei zaczyna skalować swój ekosystem urządzeń, aby zapewnić bardziej płynne inteligentne doświadczenie we wszystkich głównych scenariuszach użytkowników. Do tej pory ekosystem Huawei Mobile Services ma ponad 800 000 zarejestrowanych programistów i 500 milionów użytkowników na całym świecie.

 

„Pozostaniemy na kursie. Jesteśmy całkowicie pewni co do tego, co przyniesie przyszłość. Będziemy kontynuować inwestycje zgodnie z planem – w tym roku przeznaczymy łącznie 120 miliardów CNY na badania i rozwój. Jestem przekonany, że Huawei wejdzie w nowy etap wzrostu po tym, kiedy wszystko najgorsze jest już za nami .” – dodał prezes Huawei, Liang Hua.

 

 

Poniżej wyniki za I kwartał 2019 roku.

https://itreseller.pl/itrnewhuawei-opublikowalo-wyniki-finansowe-za-i-kw-2019-firma-notuje-ogromny-blisko-40-wzrost-przychodow-w-ujeciu-rok-do-roku-przy-marzy-netto-w-wysokosci-8/