Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huawei opublikowało wyniki finansowe za 2017 rok – Znaczny wzrost całkowitych rocznych przychodów, zysk ponad 28,1% wzrostu r/r.

Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD).

Jesteśmy w trakcie nowej podróży. Szanse i wyzwania pojawiają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a innowacyjność jest jedynym sposobem, aby utrzymać się w czołówce. W ciągu najbliższych 10 lat Huawei będzie nadal zwiększać inwestycje w badania i rozwój, przeznaczając na ten cel co roku ponad 10 miliardów dolarów. Będziemy też aktywnie dążyć do otwartej współpracy, zatrudniać i rozwijać najbardziej utalentowanych pracowników oraz zwiększać wysiłki w zakresie innowacyjnych odkryć. Chcemy również w jeszcze większym stopniu umożliwić wszystkim gałęziom przemysłu przejście transformacji cyfrowej.” – mówi Ken Hu, dyrektor generalny Huawei.

 

W 2017 roku grupa biznesowa Huawei Carrier osiągnęła przychody w wysokości 297,8 mld CNY (45,7 mld USD), co stanowi wzrost o 2,5% r/r. Koncentrowała się ona na pomocy globalnym operatorom w zmaksymalizowaniu potencjału ich istniejących aktywów sieciowych i wykorzystaniu nowych możliwości na rynku wideo, Internetu rzeczy i chmury obliczeniowej. Z kolei grupa biznesowa Huawei Enterprise wprowadziła liczne innowacje w zakresie Big Data, centrów danych, sieci rozległych, a także cloud computingu, Internetu rzeczy oraz innych dziedzin. Doprowadziła ona także do szerokiego zastosowania swoich produktów i rozwiązań na rynkach wertykalnych. W 2017 roku ten obszar działalności biznesowej wygenerował 54,9 mld CNY (8,4 mld USD) rocznego przychodu Huawei, co oznacza wzrost o 35,1% w porównaniu z 2016. W działalności konsumenckiej firmy, marki Huawei i Honor rozwijały się w szybkim tempie, prowadząc do dynamicznego wzrostu na swoich rynkach. W 2017 roku Huawei dostarczyło łącznie 153 miliony smartfonów (w tym Honor). Przychody firmy w tym segmencie wyniosły 237,2 mld CNY (36,4 mld USD), co stanowi 31,9% wzrost w stosunku do roku poprzedniego.

 

“W perspektywie 2018 roku nowe technologie, takie jak Internet of Things, cloud computing, sztuczna inteligencja i 5G wkrótce staną się rozwiązaniami na ogromną skalę. Huawei pozostanie w czołówce innowatorów technologicznych oraz inicjatorów transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Zwrócimy też szczególną uwagę na wyzwania, przed którymi stają nasi klienci w tym procesie, aby pomóc im je przezwyciężyć, a przez to przyczynić się do ich dalszego rozwoju biznesowego. Chcemy także zapewnić dostęp do technologii cyfrowych klientom indywidualnym oraz biznesowym w celu stworzenia w pełni połączonego, inteligentnego świata.” – dodaje Ken Hu, dyrektor generalny Huawei.

 

W 2017 roku Huawei utworzył również „Cloud Business Unit”, w ramach którego uruchomiono m.in. 99 usług w chmurze. Firma zaprezentowała także platformę Enterprise Intelligence (EI) i nawiązała współpracę z ponad 2000 partnerów świadczących usługi w chmurze. Wyniki finansowe Huawei za 2017 rok zostały poddane niezależnemu audytowi sporządzonemu przez KPMG. Z pełną treścią dokumentu można zapoznać się na stronie: www.huawei.com/en/about-huawei/annual-report/2017

 

* Wszystkie dane liczbowe CNY w wynikach finansowych zostały przeliczone na USD wg kursu zamknięcia na dzień 31 grudnia 2017 r.: 1,00 USD = 6,5222 CNY. Wskaźniki wzrostu obliczono na podstawie danych liczbowych CNY.