Huawei szuka sposobów i partnerów do wzrostu w Azji

Chiński gigant technologiczny Huawei Technologies powiedział w środę, że chce nadal badać możliwości wspólnego wzrostu i wspólnego sukcesu ze swoimi partnerami biznesowymi z Azji i Pacyfiku w gospodarce cyfrowej.

Jak podaje “Korea Herald”, konferencja Huawei Asia Pacific Partners Conference 2023, której gospodarzem jest Huawei APAC, rozpoczęła się w hotelu Shangri-La w Shenzhen – wschodzącym mieście technologicznym w chińskiej prowincji Guangdong i siedzibie chińskiej firmy informatycznej. Pod hasłem „Rozwijaj się razem, wygrywaj przyszłość” około 1200 uczestników z ponad 10 krajów wzięło udział w dwudniowym wydarzeniu, które rozpoczęło się w środę.

„Boom w gospodarce cyfrowej idzie naprzód. Oczekujemy, że do roku 2030 liczba globalnych połączeń przekroczy 200 miliardów. […] Cyfrowa i inteligentna transformacja tworzy fale, które przetoczą się po całym świecie. Razem stworzą przestrzeń rynkową przekraczającą 1 bilion dolarów” – powiedział David Wang, dyrektor wykonawczy Huawei i przewodniczący rady zarządzającej infrastrukturą ICT.

Podczas gdy oczekuje się, że w 2026 roku na globalną transformację cyfrową zostaną wydane 3,4 biliona dolarów, region Azji i Pacyfiku jest ogromnym rynkiem, którego Huawei i jego partnerzy nie mogą ignorować, powiedział Wang. Mając na celu wykorzystanie możliwości poprzez partnerstwa, opracowała strategie dla trzech głównych rynków, a mianowicie rynku rachunków imiennych, rynku komercyjnego i działalności dystrybucyjnej.

Według Huawei rynek Azji i Pacyfiku od dawna jest motorem światowego wzrostu gospodarczego i liderem inicjatyw cyfryzacyjnych i innowacyjnych. Huawei zobowiązał się do zwiększenia inwestycji w partnerstwa i zachęty dla swoich ponad 9900 partnerów biznesowych w przedsiębiorstwach i chmurze, mając nadzieję na stworzenie większej wartości dla klientów i promowanie rozwoju gospodarki cyfrowej regionu oraz uwolnienie cyfrowej produktywności.

„Będziemy się razem rozwijać i razem osiągnąć wspólny sukces. Wierzymy, że możemy odnieść sukces tylko wtedy, gdy nasi partnerzy odnoszą sukces. Pracujmy razem, aby szukać tych nowych możliwości i osiągnąć wspólny wzrost” – powiedział Wang.

Według Boba Chena, wiceprezesa Huawei Enterprise Business Group, Huawei będzie tworzyć produkty pod nową marką podrzędną, Huawei eKit, oraz optymalizować platformy IT, aby przyspieszyć cyfrową transformację MŚP. Podczas wydarzenia przemawiał także Nicholas Ma, prezes Huawei APAC Enterprise Business Group, przedstawiając pięcioletnią prognozę firmy dla regionu Azji i Pacyfiku.

Huawei spodziewa się szybkiego wzrostu swojej działalności w regionie w nadchodzących latach, a partnerzy będą wnosić 95 procent przychodów firmy w sektorze przedsiębiorstw. Oczekuje się również, że partnerzy zabiorą do domu 800 milionów dolarów rocznie tylko ze sprzedaży produktów i usług Huawei, powiedział Ma.

Podczas gdy Wang wspomniał, że ekologiczny, niskoemisyjny rozwój również stał się światowym trendem, Charles Yang, prezes globalnego marketingu, sprzedaży i usług Huawei Digital Power, mówił o wykorzystaniu niskoemisyjnych możliwości w celu stworzenia lepszej, bardziej ekologicznej przyszłości. Huawei działa na rynku Azji i Pacyfiku od ponad 20 lat i dąży do tego, aby stać się głównym uczestnikiem gospodarki cyfrowej regionu.

Zbudowała wiodący na świecie i bezpieczny ekosystem technologiczny, łącząc swoje mocne strony w technologiach cyfrowych i energoelektronicznych.