Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huawei z awansem na 9. miejsce w Brand Finance Global 500 2022, rankingu najcenniejszych marek na świecie.

Huawei awansował na 9. pozycję w rankingu najcenniejszych marek świata Global 500 2022 opublikowanym przez Brand Finance. Marka Huawei została wyceniona na 71,2 mld dolarów, co oznacza wzrost aż o 29% w ujęciu rocznym i skok z miejsca 21., które zajęła w zeszłym roku.

 

Huawei został doceniony za innowacje, inwestycje w firmy technologiczne i badawczo-rozwojowe, zaangażowanie w branżę samochodów elektrycznych i rozwój usług w chmurze. Sektor technologiczny po raz kolejny okazał się być najcenniejszą branżą ze skumulowaną wartością marek bliską 1,3 biliona dolarów.

 

 

Informacja o mocnej pozycji Huawei w Top 10 najcenniejszych marek świata zbiegła się w czasie z europejską premierą nowych flagowych smartfonów z serii Huawei P50 – potężnego pod względem fotografii modelu P50 Pro i składanego P50 Pocket, pierwszego smartfona marki, który można złożyć symetrycznie na pół w wygodną, smukłą, kieszonkową formę. Smartfon wyróżnia się na rynku nie tylko unikalnym designem, ale podobnie jak P50 Pro, również innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi i potężnym aparatem.

 

Licytuj naszą aukcję dla WOŚP – Zaproszenie do udziału w programie „IT Reseller TV – Liderzy Branży”