Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Huawei zapowiada pogłębianie relacji z partnerami w Europie i przypomina o swoich rozwiązaniach biznesowych

Huawei logo

Na tegorocznej edycji eventu European Partner Conference Huawei zapowiedział pogłębienie relacji z lokalnymi i regionalnymi partnerami w Europie. Firma przedstawiła swoją strategię biznesową dla regionu, kładąc nacisk na kluczowe znaczenie sieci partnerskiej w osiąganiu stabilnego wzrostu i wspólnych sukcesów.

Trzeba przyznać, że miniony rok był dla Huawei wyjątkowo udany – firma odnotowała imponujący wzrost o 22,4% rok do roku, z przychodami sięgającymi 862,1 miliarda juanów. Europa miała w tym sukcesie znaczący udział. Do końca ubiegłego roku chiński gigant zatrudniał ponad 13 tysięcy pracowników w Europie i po raz szósty z rzędu zdobył tytuł Top Employera.

 

 

Huawei mocno inwestuje w europejski rynek – prowadzi 29 centrów badawczo-rozwojowych w 14 krajach i współpracuje z ponad 210 uczelniami, kształcąc przeszło 30 000 specjalistów ICT. Co ciekawe, większość sprzedaży w segmencie przedsiębiorstw w Europie realizowana jest właśnie przez partnerów. Aby jeszcze skuteczniej wspierać partnerów i rozwijać ekosystem, firma planuje zwiększyć dostępne zasoby i wsparcie w ramach strategii „Partner + Huawei”. Ta współpraca wykorzystuje najnowocześniejsze trendy technologiczne, w tym chmury wielooperatorowe, wirtualizację do chmury, chmury rozproszone oraz infrastrukturę chmury dostosowaną do sztucznej inteligencji.

 

 

„To wydarzenie partnerskie to świetna okazja do wymiany pomysłów, strategii i nowych rozwiązań” – podsumował Xia Xingchang, wiceprezes Europe Enterprise Business w Huawei. „Wzmacniamy współpracę atrakcyjnym systemem motywacyjnym, programami marketingowymi oraz rozwojem społeczności zawodowych jak OceanClub czy IP Club. Celem jest napędzanie ich wzrostu i reputacji w Europie. Chcemy umocnić istniejące partnerstwa i powitać nowych partnerów. Rozwijajmy się razem, wygrywajmy przyszłość”

Podczas konferencji zaprezentowano najnowsze rozwiązania branżowe, takie jak:

  • Dla sektora edukacji: Huawei proponuje sieć „Education Network” z pokryciem Wi-Fi 7 na uczelniach i z łączami 10GE do sal. System zawiera agenta NetMaster AI do zarządzania siecią oraz rozwiązania pamięci flash, które mogą przyspieszyć dostęp do danych w pracach badawczych.

  • Dla sektora medycznego: Rozwiązanie oparte na pamięci flash dla systemów HIS/PACS usprawnia dostęp do dokumentacji medycznej. Na oddziałach wdrażane są rozwiązania Wi-Fi 7 z punktami dostępowymi IoT do monitorowania i komunikacji.

  • Dla handlu: Rozwiązania dla sklepów i magazynów wykorzystują punkty dostępowe Wi-Fi 7 z funkcjami IoT. Połączenia między oddziałami realizowane są przez system iMaster NCE z technologią SD-WAN do zarządzania rozległymi sieciami.

  • Dla branży hotelarskiej: Instalacje Wi-Fi 7 obejmujące różne przestrzenie hoteli – od pokoi po tereny zewnętrzne. Urządzenia OptiXstar i punkty dostępowe umożliwiają integrację z funkcjami IoT.

  • Dla dostawców usług: Zarządzane usługi sieciowe bazujące na iMaster NCE oraz usługi magazynowania danych, które można oferować klientom w modelu storage-as-a-service – z deklarowaną wysoką dostępnością i bezpieczeństwem.