Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

HyperX osiąga kolejne kamienie milowe: sprzedał ponad 10 milionów gamingowych zestawów słuchawkowych, milion klawiatur i 65 milionów modułów pamięci.

HyperX, dział gamingowy firmy Kingston Technology Company Inc., poinformował, że sprzedał łącznie ponad 10 mln gamingowych zestawów słuchawkowych, a obecnie wprowadza na rynek ich najnowszy model, Cloud MIX Rose Gold Edition, należący do kategorii urządzeń lifestylowych. HyperX wyprodukował swój pierwszy gamingowy zestaw słuchawkowy w 2014 roku. Od tego czasu stworzył 30 modeli tych urządzeń. Stał się jednym z największych producentów słuchawek do komputerów PC i konsoli gier. Dziś wkracza również na rynek lifestylowy z nową linią Cloud MIX.

 

HyperX osiągnął również ważne kamienie milowe w dwóch innych kategoriach: sprzedał ponad milion klawiatur gamingowych i 65 milionów modułów pamięci. Wcześniej wprowadził na rynek mechaniczne klawiatury gamingowe HyperX Alloy z przełącznikami Cherry MX, a obecnie nadal rozwija te produkty, czego rezultatem jest mechaniczna klawiatura gamingowa HyperX Alloy Origins z firmowymi mechanicznymi przełącznikami klawiszy. Oferta pamięci HyperX obejmuje markowe moduły pamięci DDR4 FURY i Predator oraz moduły RGB z podświetleniem LED regulowanym za pomocą oprogramowania NGENUITY.

 

„HyperX zwiększa swój udział w rynku szybciej, niż wynikałoby z naszych przewidywań. Osiągnął pozycję lidera w dziedzinie zestawów słuchawkowych do komputerów PC i pioniera branży gamingowej” ― powiedział Paul Leaman, Vice President HyperX w regionie EMEA. „Sama liczba 10 milionów sprzedanych słuchawek robi wrażenie, ale dopiero gdy dodamy do tego wskaźniki sprzedaży klawiatur i modułów pamięci, widać, jaką potęgą stał się HyperX w branży urządzeń gamingowych”.

 

Obecnie HyperX ze swoim najnowszym zestawem słuchawkowym Cloud MIX Rose Gold Edition wchodzi na rynek urządzeń lifestylowych. Równocześnie zbudował sieć ambasadorów marek lifestylowych, którzy wywodzą się z różnych środowisk. Należą do nich Dele Alli z klubu Tottenham Hotspur, Marco Reus z Borussii Dortmund, zdobywca nagrody Grammy Post Malone oraz wielu innych influencerów i streamerów. HyperX nawiązał również współpracę z firmą Champion® Athleticwear ― swoim pierwszym partnerem z branży odzieżowej.