Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IBM Business Partner Summit 2023: „Obszarów zastosowania AI jest tyle, ile pomysłów, a tych nam nie brakuje” – komentują Adam Miklewski z Simplicity oraz Andrzej Bugowski z IBM

IBM Business Partner Summit 2023 to wydarzenie partnerskie IBM, po raz kolejny zorganizowane w warszawskim hotelu Crowne Plaza. Ponieważ wydarzenie to jest skupione na kontakcie IBM z partnerami, postanowiliśmy nagrać wspólne komentarze przedstawicieli obu stron: vendora i jego partnerów. 

Tegoroczny IBM Business Partner Summit był wydarzeniem, które w przeważającej części było skupione na tematyce sztucznej inteligencji. To nie powinno być zaskoczeniem, bo AI jest dziś absolutnym tematem numer 1 w świecie technologii. Jednocześnie należy pamiętać, że IBM nad AI pracuje znaczenie dłużej niż większość firm, a przy tym ma zawsze ambitne cele dla zastosowań swoich technologicznych osiągnięć. Nie inaczej jest z AI.

 

„Sztuczna inteligencja to w tej chwili termin bardzo modny. (…) Od zwykłych użytkowników, przez firmy, po duży biznes, wszyscy inwestują w AI” – powiedział Adam Miklewski, CTO w Simplicity – „My również, jako partner biznesowy IBM staramy się być na czasie i realizujemy projekty z użyciem AI (…) Obszarów zastosowania AI jest tyle, ile pomysłów, a tych nam nie brakuje. Możemy zaadresować waszymi rozwiązaniami wiele zagadnień biznesowych, w tym w obszarach bezpieczeństwa. (…) Ten obszar niedługo nie będzie istniał bez AI.”

 

 

Mówiąc o tegorocznym IBM Business Partner Summit należy podkreślić, że IBM w roli gospodarza doskonale się sprawdził. Profesjonalna organizacja, starannie zaplanowane wydarzenie oraz wysokiej jakości oprawa zapewniły uczestnikom doskonałe warunki do efektywnego networkingu i wymiany myśli. IBM zadbał o każdy szczegół, by zapewnić udane i pamiętne doświadczenie dla wszystkich uczestników. Z mojej osobistej perspektywy dodam, że wydarzenie było krótsze, ale przez to bardziej angażujące niż większość spotkań partnerskich.

 

Przypominamy także, że IBM był jednym z nagrodzonych podczas naszej gali IT Champions 2023, między innymi w kategorii “Sztuczna Inteligencja”: