Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IBM oraz IU Technology poinformowały o udostępnieniu rozwiązania Digi Office w chmurze IBM Cloud, do kompleksowej automatyzacji procesów biznesowych w biurach.

IBM (NYSE: IBM) oraz IU Technology poinformowały o udostępnieniu rozwiązania Digi Office w chmurze IBM Cloud, do kompleksowej automatyzacji procesów biznesowych w biurach. Przyspieszając proces wdrożenia chmury hybrydowej, oparte na chmurze rozwiązanie Digi Office zostało zaprojektowane tak, aby pomóc firmom w procesie wychodzenia z pandemii i powrotu do pracy biurowej. Dzięki automatyzacji procesów, takich jak wirtualna recepcja, planowanie układu i przestrzeni biurowej oraz zarządzanie interaktywnymi info kioskami w IBM Cloud, Digi Office może pomóc w funkcjonowaniu biura przy znacznym ograniczeniu kontaktów fizycznych i zachowaniu dystansu społecznego.

 

Jak wynika z niedawno przeprowadzonego badania*, ponad połowa pracowników w Polsce jest skłonna wrócić do pracy biurowej, gdy tylko sytuacja na to pozwoli. Aby stworzyć bezpieczne warunki pracy w środowisku biurowym, firmy będą musiały polegać na nowych rozwiązaniach cyfrowych, które pomogą ograniczyć interakcje między pracownikami i gośćmi. Dzięki takim funkcjom jak zarządzanie zajętością biurek w czasie rzeczywistym zgodnie ze standardami obowiązującymi w trakcie trwania COVID-19 oraz ograniczenia liczby osób w recepcji i przy biurkach, Digi Office może przynieść wyjątkowe korzyści w zarządzaniu biurem w pandemii.

 

 

Dane gromadzone w chmurze IBM Cloud pozwalają na przykład prognozować zajętość biurek i zapotrzebowanie na powierzchnię biurową lub ustalać proporcje pomiędzy pracą w domu i biurze. Dzięki kodom QR, pracownik lub gość może z łatwością autoryzować swoje przybycie, zaparkować samochód i uzyskać dostęp do wind i bramek. Hosting Digi Office w IBM Cloud, najbezpieczniejszej i otwartej chmurze publicznej dla biznesu, pozwala zadbać o to, aby dane pracowników były przetwarzane w sposób bezpieczny i zgodny z RODO, co jednocześnie ułatwia firmom organizację powrotu pracowników do biur.

 

„Wspólnie z IBM pomagamy firmom dobrze przygotować się do prowadzenia biznesu w nowej normalności przy wsparciu IBM Cloud. Korzystając z bezpiecznych rozwiązań chmurowych, możemy pomóc firmom efektywnie zarządzać powrotem do biur, w sposób, który usprawnia ich działalność biznesową, a jednocześnie zapewnia łatwiejsze i bezpieczniejsze środowisko pracy” – mówi Krzysztof Świątczak, Prezes Zarządu, IU Technology.

 

„W pandemii firmy musiały w ciągu kilku miesięcy zrealizować długoterminowy plan transformacji cyfrowej, aby dostosować się do warunków pracy zdalnej w modelu hybrydowym. Teraz, gdy firmy wracają do biur, nadal istnieje potrzeba szybkiego wdrożenia narzędzi cyfrowych, które pomogą w transformacji tradycyjnego miejsca pracy i uwzględnią nowe wytyczne dotyczące utrzymania dystansu społecznego i bezpieczeństwa. Wspólnie z IU Technology i przy wykorzystaniu możliwości chmury hybrydowej IBM, możemy pomóc firmom w przyjmowaniu pracowników do biur” – mówi Marcin Klabiński, IBM Cloud Platform Leader, Poland & Baltics.

 

W przeciwieństwie do innych narzędzi, które automatyzują wyłącznie pojedyncze procesy, Digi Office jest rozwiązaniem kompleksowym, które automatyzuje szereg procesów cyfrowej transformacji w przestrzeni biurowej. Digi Office, działające w bezpiecznym i w pełni skalowalnym środowisku IBM Cloud, umożliwia zarządzanie wszystkimi procesami z jednego pulpitu nawigacyjnego, zgodnie z uprawnieniami dla poszczególnych użytkowników. Skalowalność tego rozwiązania umożliwia płynne przejście od programu pilotażowego dla 100 biurek do docelowej obsługi kilku tysięcy biurek.

 

Według danych CBRE, największej na świecie firmy doradczej i inwestycyjnej działającej w sektorze nieruchomości komercyjnych, warszawski rynek biurowy urósł w pandemicznym 2020 roku o 314 tys. mkw. powierzchni. Prognozy CBRE na 2021 dla stolicy Polski przewidują wzrost o kolejne 7,1 proc. i przekroczenie progu 6 mln mkw. powierzchni biurowej. To powoduje, że rozwiązania do automatyzacji procesów w biurach przy wsparciu usług chmurowych będą cieszyć się coraz większą popularnością.

 

Dell Technologies Partner Awards 2021 – wydarzenie partnerskie Dell swoistym podsumowaniem ostatniego roku. Kto wyróżniał się spośród partnerów amerykańskiej firmy?