IBM Think Digital 2020 przynosi m.in. zmiany w programie IBM PartnerWorld w kierunku bardziej elastycznej i efektywnej współpracy.
IBM na dzisiejszej konferencji Think Digital ogłosił nową wersję programu dla partnerów biznesowych, który daje im większą niż dotychczas elastyczność we współpracy. IBM PartnerWorld zawiera teraz jasne ścieżki dla partnerów biznesowych IBM, którzy tworzą aplikacje, opracowują kod, integrują własność intelektualną (IP) lub świadczą usługi w chmurze IBM.
Nowa wersja programu PartnerWorld rozszerza strukturę współdziałania partnera IBM na trzy wyspecjalizowane ścieżki – Budowę, Obsługę i Sprzedaż – każda z dopasowanymi ofertami, które mają pomóc Partnerom Biznesowym szybciej uzyskać korzyści. Tym samym, IBM dostosowuje się do rosnącego trendu wśród partnerów, zmieniających i rozszerzających swoje modele biznesowe, aby lepiej konkurować na rynku napędzanym szybką adaptacją chmury. Ponieważ 58 procent przychodów partnerów pochodzi teraz z ich własnych przedmiotów własności intelektualnej, partnerzy coraz bardziej koncentrują się na integracji i dostarczaniu rozwiązań i usług opartych na chmurze.
Obejmuje to również pomaganie klientom w ich hybrydowych strategiach multicloud. W miarę jak IBM stale poszerza swoją ofertę systemów o IBM Cloud, w tym rozwiązania Red Hat i IBM Cloud Pak, klienci szukają partnerów, którzy pomogą im poprawić efektywność IT.
„Świat wygląda drastycznie inaczej niż przed kilkoma miesiącami, a nasze obecne środowisko biznesowe rozwinęło trend w kierunku elastyczności modeli biznesowych.” – powiedział David La Rose, GM, IBM Partner Ecosystem. „W tym czasie nasi partnerzy biznesowi nadal stosują modele biznesowe w chmurze i wzmacniają swoje umiejętności cyfrowe, aby obsługiwać klientów, którzy również stają przed nowymi wyzwaniami. Sukces naszych partnerów zależy od ich zdolności adaptacyjnych i pomysłowości, jeśli chodzi o pomaganie klientom w pokonywaniu tych wyzwań, teraz bardziej niż kiedykolwiek. Liczymy, że zastosują otwarte podejście IBM do chmury hybrydowej, aby pomóc klientom odkryć nowe sposoby rozwiązywania problemów w tych niepewnych czasach ”.
IBM chce wykorzystać okazję rynkową związaną z masowym przejściem na chmurę i pomóc partnerom w tworzeniu nowych źródeł przychodów. Podstawowe założenia nowego sposobu współdziałania z partnerami obejmują:
- Wzrost rentowności dzięki nowej strukturze motywacyjnej nagradzającej partnerów biznesowych za dostarczanie klientom wartości w chmurze i systemach. Obejmuje to firmy, które inwestują w rozwój niestandardowych rozwiązań i własności intelektualnej, wykazują głębokie umiejętności i wiedzę branżową oraz integrują krytyczne oferty oprogramowania i sprzętu IBM w ramach swoich rozwiązań.
- Promowanie innowacji poprzez kompetencje dostosowane do trzech ścieżek PartnerWorld, pomagając partnerom biznesowym pogłębiać ich wiedzę techniczną i osiągać sukcesy klientów we wszystkich branżach i obciążeniach, które są najważniejsze dla ich działalności. IBM uruchomił także nowe biuro wsparcia dla partnerów, które służy jako centralne miejsce spersonalizowanego i proaktywnego wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, pomagając przyspieszyć sukces partnerów.
- Wartość dodana dzięki nowym pakietom dla partnerów IBM, które zawierają korzyści chmurowe i edukacyjne, dzięki czemu partnerzy mogą szybko uczyć się, opracowywać i testować rozwiązania w chmurze IBM. Oprócz pomagania partnerom biznesowym w przyspieszaniu prac programistycznych i skracaniu czasu wprowadzania na rynek, IBM posiada również rozległą sieć sprzedawców, partnerów ekosystemowych i zasoby rynkowe, które mogą pomóc partnerom w uzyskaniu globalnej widoczności i szybszym zarabianiu na ich rozwiązaniach i usługach.
IBM podaje, że wszelkie zmiany są odpowiedzią na zgłaszane przez partnerów i klientów firmy uwagi. Zmiany w programie odzwierciedlają najnowsze badania branżowe i opinie partnerów biznesowych IBM. Przykładem jest chociażby IDC, którego wiceprezes, Steve White tak odniósł się do nowego system ParterWorld:
„W IDC wierzymy, że nowa struktura programu PartnerWorld zapewnia partnerom elastyczność, której potrzebują, aby odnieść sukces na rynku, zamiast być relegowanym do jednego typu partnera.”- powiedział Steve White, wiceprezes programowy IDC. „Ta droga jest innowacyjna, dająca budującym systemy, sprzedawcom i partnerom serwisowym dostęp do najważniejszych dla nich korzyści. Najlepsze jest to, że wszyscy partnerzy mogą brać udział w tych utworach, bez względu na to, gdzie się znajdują podczas podróży programowej. W szczególności program Partner SupportDesk będzie ogromną pomocą dla partnerów poruszających się po tym nowym programie, umożliwiając im maksymalizację wszystkiego, co ma do zaoferowania PartnerWorld ”.
W ramach konferencji online IBM Think Digital można posłuchać wielu interesujących wystąpień, obejmujących tematyką chmurę, AI, a nawet komputery kwantowe. Materiały są dostępne tutaj.
https://itreseller.pl/itrnewlenovo-zwieksza-oferte-serwerow-z-procesorami-amd-nowe-dwuprocesorowe-platformy-serwerowe-lenovo-thinksystem-sr645-i-sr665-wyrozniaja-sie-wydajnymi-procesorami-amd-epyc/