Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IBM Think Warsaw 2022: „Sztuczna inteligencja pomaga nam (…) zwiększyć wartość konkurencyjną firm” – podkreślił Daniel Matusiak, Dyrektor Pionu IBM Technology Cross Brand.

IBM Think Warsaw 2022 to kluczowe wydarzenie w kalendarzu IBM w regionie CEE. Technologiczny potentat zaprosił do stolicy swoich ekspertów z kraju i ze świata, by wspólnie z partnerami firmy przedstawili informacje o obecnych trendach technologicznych. Dla nas była to okazja by porozmawiać m.in. Z Danielem Matusiakiem, Dyrektorem Pionu IBM Technology Cross Brand.

Wydarzenie IBM Think Warsaw 2022 odbyło się 8 listopada i przyciągnęło skutecznie uwagę świata nowoczesnych technologii. IBM od dawna znajduje się w awangardzie technologicznego rozwoju, a projekty amerykańskiej firmy przypominają nieraz to, co do niedawna mogliśmy oglądać jedynie w kinie science fiction. Jednym z takich obszarów jest sztuczna inteligencja, w badaniach nad którą IBM ma poważne dokonania.

 

„Wiele przedsiębiorstw posiada zasoby danych, które w ogóle nie są analizowane. To są zbiory historyczne, które gdzieś na dyskach rezydują, ale nie są wykorzystywane. Sztuczna inteligencja pomaga nam znaleźć wartość, przysłowiową igłę w stogu siana, która pomoże nam usprawnić nam działanie i zwiększyć przewagę konkurencyjną” – powiedział Daniel Matusiak, Dyrektor Pionu IBM Technology Cross Brand.

 

 

Wydarzenie IBM było z pewnością jednym z najciekawszych eventów pod względem programu merytorycznego tej jesieni. W najbliższych dniach będziemy publikować nagrania z wydarzenia IBM Think Warsaw 2022, zapraszamy! Pierwsze wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Piotr Sękowski, System Storage Sales Manager w IBM, dostępne w poniższym wpisie:

IT RESELLER nr. 347/2022 „Jeszcze wiele możemy zrobić dla rozwoju cyfryzacji, szczególnie w regionie CEE” – podkreśla Chris Papaphotis z firmy Microsoft.

 

Drugie wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Tomasz Stachlewski, Head of Technology dla regionu EMEA CEE w Amazon Web Services (AWS), dostępne w poniższym wpisie:

IBM Think Warsaw 2022: „Firmy AWS i IBM współpracują, ponieważ klienci oczekują najlepszych rozwiązań, skalowanych i odpowiednich dla ich potrzeb” – podkreślił Tomasz Stachlewski z AWS.

 

Program wydarzenia był bogaty, obfitujący w zaawansowane pod względem złożoności treści. Uświetniały go także dwie debaty; pierwsza, skupiona na tematyce zrównoważonego rozwoju, w której udział wzięli przedstawiciele IBM oraz Vetasi i warszawskiego SKM. Druga debata przenosiła nas w świat polskiej nauki, bowiem na głównej scenie znaleźli się rektorzy kilku polskich uczelni technicznych, a ich rozmowa dotyczyła m.in. współpracy na linii sektor prywatny – edukacja. Więcej o wspomnianej pierwszej z debat można przeczytać tutaj:

IT RESELLER nr. 347/2022 „Jeszcze wiele możemy zrobić dla rozwoju cyfryzacji, szczególnie w regionie CEE” – podkreśla Chris Papaphotis z firmy Microsoft.