Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IBM: Użytkownicy komputerów Mac osiągają lepsze wyniki w pracy i wyższą sprzedaż o wysokiej wartości w porównaniu do pracowników korzystających z komputerów PC.

Przez lata IBM twierdziło, że jego pracownicy mają wybór, jeśli chodzi o technologię. Jeśli chcesz, drogi czytelniku, przekonać swojego przełożonego, aby pozwolił ci korzystać z komputera Mac w pracy, to z pomocą przyjdą ci wyniki badań dotyczących wydajności pracy. 

Podczas konferencji Jamf Nation User Conference (JNUC) przedstawiono dane na temat wydajności użytkowników komputerów Mac w porównaniu do użytkowników komputerów PC. W 2016 i 2018 r. Fletcher Previn, CIO w IBM, wykazał, że firma oszczędza od 273 do 543 dolarów na komputerze Mac w porównaniu z komputerem PC w ciągu czterech lat. Jak? Sekret ma tkwić w obsłudze. Wówczas przedstawiono dane, mówiące, że do zapewnienia wsparcia technicznego dla 277 000 urządzeń Apple wystarczy 78 pracowników.

Dzisiaj IBM ogłosił kilka ważnych wiadomości pokazujących zalety korzystania z komputera Mac w pracy. Według badań IBM jest 22% więcej użytkowników macOS, którzy przekraczają oczekiwania w raportach podsumowujących wyniki wydajności w porównaniu do użytkowników komputerów z Windows. Oferty sprzedaży o wysokiej wartości są zwykle o 16% wyższe dla użytkowników komputerów Mac w porównaniu do użytkowników komputerów PC.

„Stan IT jest codziennym odzwierciedleniem tego, co IBM czuje i myśli o swoich pracownikach”, powiedział Fletcher Previn, CIO, IBM. „Powiedziałem to wcześniej – kiedy stało się całkiem porządny model, w którym żyjemy w domu Jetsonów, ale pracujemy niczym Flintstone’owie? (red. nawiązanie do dwóch słynnych amerykańskich kreskówek, obu prezentujących życie rodzinne, pierwsza wybiegała w daleką przyszłość, druga cofała się do epoki kamienia. Ciekawostką jest, że tak naprawdę Jetsonowie ukazywali życie rodziny tzw. klasy średniej, podczas gdy Flinstonowie – pracowników fizycznych). Naszym celem jest stworzenie produktywnego środowiska dla użytkowników IBM i ciągłe doskonalenie ich doświadczenia zawodowego, dlatego w 2015 r. Wprowadziliśmy nasz program wyboru dla pracowników IBM.

Użytkownicy komputerów Mac, zdaniem firmy IBM mają o 17% mniejsze szanse na odejście z IBM w porównaniu z pracownikami Windows. Obecnie mają 200 000 urządzeń macOS, które są obsługiwane tylko przez siedmiu inżynierów. 200 000 urządzeń z systemem Windows wymaga 20 inżynierów.

Mam pewne wątpliwości co do wyników tych badań. Przede wszystkim wyższe wyniki sprzedaży pracowników korzystających z urządzeń Apple może być związana np. z tym iż elitystyczny status rozwiązań firmy z Cupertino może częściej skłaniać do ich wyboru po prostu osoby bardziej ambitne lub obejmujące wyższe stanowiska – przez co też rośnie średnia wartość zawieranych transakcji. Jednocześnie nie można zapomnieć o tym, że środowisko MacOS rzeczywiście jest mniej rozpraszające, co jest kwestią interfejsu – znacznie bardziej spójnego niż w przypadku Windows. Jestem ciekaw, co wydarzyłoby się, gdyby w badaniu uwzględniono także ChromeOS.