Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IBM zwiększa inwestycje w Europie Środkowo-Wschodniej i rozwija Client Engineering w Pradze, Warszawie i Moskwie.

IBM

IBM Client Engineering wspiera innowacyjność w regionie, zapewniając lepsze doświadczenia klientów skupione na współtworzeniu, doskonaleniu technicznym i szybkości. IBM (NYSE: IBM) zapowiedział rozszerzenie działalności zespołu Client Engineering w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla klientów i partnerów biznesowych. Multidyscyplinarne zespoły IBM Client Engineering zlokalizowane w Pradze, Warszawie i Moskwie, wspierają innowacyjność w regionie, zapewniając klientom lepsze doświadczenia, koncentrując się na współtworzeniu, technicznym doskonaleniu i szybkości w dostarczaniu wartości biznesowych.

IBM Client Engineering to połączone siły zespołów projektantów UI/UX, programistów, architektów rozwiązań, ekspertów zajmujących się danymi (data scientists), bezpieczeństwem, inżynierów dev ops oraz innych specjalistów. Współpracują oni bezpośrednio z klientami, aby szybko wdrożyć technologie i usługi IBM, rozwiązując kluczowe wyzwania biznesowe — a wszystko to jeszcze przed podpisaniem umowy.

W Europie Środkowo-Wschodniej serbski startup technologiczny Flamel.AI współpracował z zespołem IBM, aby w ciągu zaledwie siedmiu tygodni stworzyć opartą na sztucznej inteligencji aplikację internetową dla gier planszowych RPG. Zbudowana w chmurze IBM Cloud oraz przy wsparciu IBM Watson, zapewnia graczom nowe wrażenia i większą ilość zabawy oraz do 75% skraca czas przygotowania rozgrywki.

Bank DSK w Bułgarii, członek Grupy OTP, współpracował ostatnio z zespołem Client Engineering w celu wspólnego opracowania MVP (Minimum Viable Product) do rozszerzenia warstwy integracyjnej DSK. Ponad 20 ekspertów z banku i IBM pracowało jako jeden zespół, wykorzystując praktyki Agile i DevOps do współtworzenia zasobów
i architektury, które Bank DSK mógł wdrożyć natychmiast po zakończeniu MVP.

 

„Dzięki MVP, które z powodzeniem współtworzyliśmy z zespołem IBM Client Engineering, zwiększyliśmy efektywność biznesową procesu oceny technologii. Pozwoliło nam to na szybką ocenę wyników projektu z perspektywy biznesowej i technicznej” – powiedział Georgi Yotov, Head of Development w DSK Bank. Rdzeń rozwiązania został wsparty przez Confluent Platform for IBM Cloud Pak for Integration zainstalowany na Red Hat OpenShift wraz z IBM InfoSphere Change Data Capture (CDC).

 

Przykłady projektów prowadzonych przez IBM Client Engineering:

  • W ciągu 4 tygodni przekształcenie procesu kwalifikacji ubezpieczenia na życie dla dostawcy usług przy użycia AI;
  • W ciągu 3 tygodni dla klienta nieposiadającego doświadczeń w chmurze, braku usług zarządzanych i braku automatyzacji migracja do środowiska Red Hat OpenShift w chmurze IBM Cloud w celu przekształcenia zarządzania infrastrukturą i aplikacjami;
  • Dla klienta z sektora publicznego, który ma wysokie wymagania w zakresie zarządzania danymi, pokazanie, jak technologia IBM może wykonywać analizy
    8 razy szybciej za połowę kosztów w bezpiecznym środowisku bez kopiowania lub przenoszenia danych.

 

„IBM Client Engineering to nasz unikalny framework do wprowadzania innowacji w sercu przedsiębiorstwa umożliwiając ich szybkie wprowadzanie na dużą skalę. Zasadniczo chodzi o dostarczanie naszym klientom wartości biznesowej, przy jednoczesnym pomaganiu im w transformacji ich procesów biznesowych” – mówi Wolfgang Wendt, IBM General Manager, Central and Eastern Europe.

 

COVID-19 zmienił całkowicie realia, w których działają organizacje na całym świecie. Klienci i pracownicy pozostali w swoich domach, łańcuchy dostaw i działalność wielu branż zostały zakłócone. Organizacje musiały wymyślić na nowo swoje dotychczasowe modele biznesowe, przyspieszyć cyfryzację i wdrożyć technologie takie jak AI, chmura hybrydowa oraz nadać priorytet bezpieczeństwu, aby przetrwać i wyjść z tego silniejszymi.

 

„Nasi klienci funkcjonują w świecie ogromnej niepewności i nie jest już tak oczywiste,
w jaki sposób powinni inwestować swoje pieniądze i jakiego rodzaju zwrotu z inwestycji mogą się spodziewać. Próbują dowiedzieć się, jak prosperować i wyjść z COVID-19 jako zmieniona organizacja. Jest to dokładnie ten rodzaj holistycznej transformacji, w której specjalizuje się IBM” – wyjaśnia Martin Svik, IBM CEE CTO and IBM Client Engineering Leader.

 

IBM Client Engineering odnotował znaczny wzrost podczas pandemii z prawie 300 aktywności w 2020 r. do ponad 2500 w 2021 r., ponieważ firmy musiały łączyć się wirtualnie, szybciej podejmować decyzje, szybko reagować na zakłócenia
i koncentrować się na wynikach.

 

Licytuj naszą aukcję dla WOŚP – Zaproszenie do udziału w programie „IT Reseller TV – Liderzy Branży”