Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IDC Predictions 2020 – IDC opublikowało predykcje technologiczne na rok 2020 przedstawiające kluczowe prognozy dla kadry zarządzającej.

Prognozy IDC pomagają zrozumieć trendy oraz na ich podstawie zbudować strategię i plan zarządzania przedsiębiorstwem w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych w nowym otoczeniu konkurencyjnym. W ciągu najbliższych 5 lat gospodarka cyfryzująca ulegnie dramatycznemu zwiększeniu i przyspieszeniu. Tempo innowacji i działania opartego na technologiach cyfrowych zwiększy się dziesięciokrotnie lub nawet bardziej. Ta zwiększona skala i szybkość innowacji i działania będzie napędzana przez hiperłączone modele operacyjne: pozyskiwanie wartości z – i dystrybucja wartości poprzez – ogromne platformy i społeczności cyfrowe oparte na API.

 

Zdaniem IDC należy na nowo zdefiniować pojęcia takie jak technologia, przywództwo oraz wartości przedsiębiorstwa oraz odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Technologia: jakie nowe technologie należy wdrożyć, aby wesprzeć przedsiębiorstwa przyszłości?
  • Przywództwo: w jaki sposób zarządzający zmianami technologicznymi i cyfrową transformacją powinni działać, aby osiągnąć zamierzone cele?
  • Wartości: jak przedefiniować wartości w przedsiębiorstwie, aby uwzględnić nie tylko wskaźniki finansowe, ale także wpływ na ekosystem i społeczeństwo, biorąc pod uwagę konsekwencje społeczne i etyczne, jakie niesie za sobą postęp technologiczny?

 

10 predykcji technologicznych IDC

  1. Zdolności cyfrowe: do 2022 r., 25% największych europejskich firm będzie miała co najmniej dwóch członków zarządu, którzy będą mieli wiedzę i umiejętności cyfrowe.
  2. Cyfrowe inwestycje: w 2020 r., firmy w Europie zainwestują ponad 271 mld USD w transformację, z czego 16% wygeneruje nowe strumienie przychodów.
  3. Dane z urządzeń połączonych: do 2022 r., dane zebrane z urządzeń połączonych (connected devices) wygenerują możliwość przychodu w wysokości 10,5 mld USD.
  4. Modernizacja systemów: do 2025 r., 60% organizacji w Europie zmodernizuje główne systemy IT wykorzystując chmurę do poprawy wydajności o 25%.
  5. Nowa rola lidera IT: do 2022 r., 30% organizacji zdefiniuje nową rolę lidera IT łączącą funkcje CIO, CTO, CDO oraz Dyrektora Innowacji.
  6. Więcej inteligentnych procesów: do 2023 r., aż 70% projektów w zakresie inteligentnej automatyzacji procesów (IPA) będzie wspomagana rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji.
  7. Wskaźniki KBI ważniejsze od KPI: do 2022 r., 60% z największych organizacji europejskich zastąpi wskaźniki KPI wskaźnikami KBI, stawiając potrzeby pracownika i klienta na pierwszym miejscu.
  8. Zmiany kultury organizacji: do 2022 r., jedna trzecia organizacji nie zdoła przyspieszyć sprawności biznesowej i innowacji z powodu bezpośredniej implementacji strategii skopiowanej od innych organizacji.
  9. Rola CISO: rok 2022 jest punktem zwrotnym dla CISO. Staną się oni liderami biznesu, którzy zapewniają zaufanie do organizacji pod wszystkimi względami, włączając bezpieczeństwo, zarządzanie ryzykiem i reputację.
  10. Etyka i społeczeństwo a technologie: do 2024 r., połowa europejskich spółek publicznych będzie co roku raportować na temat etycznego wykorzystania danych, automatyzacji i sztucznej inteligencji w swoich organizacjach.

 

https://itreseller.pl/itrnewtylko-29-badanych-organizacji-podchodzi-strategicznie-do-przyszlosci-srodowiska-pracy-wynika-z-najnowszego-badania-idc-na-zlecenie-dell-technologies-i-vmware/