Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Liderzy branży telekomunikacyjnej podczas Global Mobile Broadband Forum 2020 przedstawili  obszary kluczowe dla owocnej implementacji 5G.

Podczas dorocznego Global Mobile Broadband Forum 2020 (MBBF), liderzy branży telekomunikacyjnej i technologii cyfrowych rozmawiali na temat nowej wartości, jaką 5G może wnieść do różnych branż na całym świecie. W trakcie konferencji przedstawiono obszary kluczowe dla owocnej implementacji 5G.

 

„Nie ma nieszablonowego podejścia do innowacji. Musimy skupić się na rzeczywistych potrzebach w rzeczywistych scenariuszach – i opracowywać nowe rozwiązania, aby sprostać tym potrzebom. To wyzwanie. Ale co ważniejsze, to też ogromna szansa dla wszystkich zaangażowanych” – zaznaczył Ken Hu, wiceprezes Huawei.

 

Chiny są obecnie liderem we wdrażaniu 5G – zaimplementowano tam już ponad 600 000 stacji bazowych rozmieszczonych w ponad 300 miastach, obsługujących ponad 160 milionów połączeń 5G w całym kraju. Usługi 5G w Chinach zapewniają obecnie prędkości rzędu setek Mb/s, a szeroki wachlarz usług 5G został już wdrożony w ponad 20 branżach krajowych, w tym w służbie zdrowia, logistyce, hutnictwie, sieciach energetycznych, górnictwie i produkcji.

 

„Jednak nie ma czegoś takiego jak uniwersalne rozwiązanie dla wszystkich, ponieważ każda branża ma bardzo różne wymagania” – podkreślił Ken Hu, wiceprezes Huawei.

 

Na podstawie zgromadzonych już doświadczeń, zidentyfikował 4 kluczowe dla owocnej implementacji 5G obszary:

 

  • Po pierwsze, branża musi zidentyfikować rzeczywiste potrzeby w oparciu o określone scenariusze biznesowe.
  • Po drugie, sieci muszą być dostosowane do różnych scenariuszy. Sieci są podstawą konkurencyjnych usług 5G, więc sprzęt sieciowy, wraz z planowaniem, budową, konserwacją i optymalizacją sieci, musi być w stanie sprostać wymaganiom niewiarygodnie zróżnicowanego zakresu zastosowań przemysłowych.
  • Po trzecie, kluczowy jest dobrze prosperujący przemysłowy ekosystem urządzeń 5G. Huawei szacuje, że średnia cena modułów 5G wyniesie około 100 dolarów do końca 2020 roku i osiągnie 40 dolarów do końca 2022 roku, co znacznie wzbogaci ekosystem urządzeń obsługujących technologię 5G.
  • Po czwarte, operatorzy telekomunikacyjni muszą ułatwić dostęp do nowych narzędzi, aby w pełni móc wesprzeć biznes oparty na 5G. Choć sama technologia 5G jest kluczowym elementem transformacji cyfrowej, sama w sobie nie jest pełnym rozwiązaniem. Zatem poza łącznością, operatorzy muszą opracować szereg powiązanych ze sobą możliwości w takich obszarach, jak operacje w chmurze, rozwój aplikacji branżowych i integracja systemów typu end-to-end.

 

Huawei zadeklarował pomóc operatorom w dostosowaniu ich oferty do zmieniających się potrzeb rynkowych.

 

https://itreseller.pl/itrnewericsson-nie-zgadza-sie-ze-szwedzkim-zakazem-dla-huawei-ft/