Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IFA 2022: Amazfit przedstawił nowe smartwatche: GTR 4 i GTS 4.

Podczas targów IFA 2022 w Berlinie, Amazfit przedstawił dwa nowe urządzenia – smartwatche GTR 4 i GTS 4. Podobnie jak poprzednicy, oferują one równorzędną funkcjonalność, ale w różniącej się od siebie formie. 

Z urządzenia tego producenta, konkretnie z modelu GTR 2, korzystam na co dzień, ale na pełnoprawne, międzygeneracyjna porównanie jeszcze przyjdzie czas.

Nowe smartwatche Amazfit wyposażono w ponad 150 trybów sportowych i zaawansowanych funkcji fitness, a uzyskane na nich dane treningowe można synchronizować z Strava i adidas Running. Umieją też automatycznie rozpoznawać jakie ćwiczenie wykonujemy aktualnie (15 rodzajów ćwiczeń treningu siłowego, ale producent już zapowiedział, że zostanie to zwiększone do 25 po aktualizacji firmware’u).

Zmiany dotknęły także obszaru nawigacji. GTR 4 i GTS 4 zostały wyposażone w technologię dwu-pasmowej anteny GPS, z polaryzacją kołową, zapewniającą wysoką siłę sygnału pozycjonowania nawet w skomplikowanych warunkach terenowych. Nawigacja obsługuje 5 systemów satelitarnych i pozwala użytkownikom śledzić swoje ruchy w czasie rzeczywistym. W przyszłej aktualizacji oprogramowania, liczba ta ma wzrosnąć do 6.

 

Ważnym obszarem zastosowań smartwatche jest monitorowanie stanu fizycznego użytkownika. W Amazfit GTR 4 i Amazfit GTS 4 znajdziemy nowy sensor BioTracker™ 4.0 PPG, który został wyposażony w 2 podwójne diody LED oraz 4 Foto Diody i zbiera o 33% więcej danych niż poprzednia generacja. A w połączeniu ze zmodernizowanym algorytmem śledzenia tętna w zegarkach, potencjalne zakłócenia sygnału spowodowane ruchem ramienia podczas ćwiczeń są znacznie zmniejszone, co skutkuje śledzeniem tętna niemal na równi z pasami do pomiaru tętna.

Nowe smartwatche Amazfit potrafią także monitorować nasycenie krwi tlenem i poziom stresu 24/7, a dzięki funkcji „One-tap Measuring” mogą szybko sprawdzić te parametry, wraz z częstotliwością oddechów.

Mocnym punktem wcześniejszych modeli Amazfit z serii GTR i GTS była bateria. Nie inaczej jest i tym razem. Amazfit GTR 4 może pracować przez 14 dni przy typowym użyciu. Tymczasem cieńszy Amazfit GTS 4 może pracować ponad tydzień przy typowym użyciu.

Ogólny design urządzeń idzie utartym przez poprzednie generacje szlakiem. Amazfit GTR 4 wygląda jak „poważny” zegarek, odcinając się∂ od plastikowo-zabawkowego designu, który charakteryzuje wiele smartwatchy. Producent nie oszczędzał na detalach: antyodblaskową szklana osłona ramki, metaliczna ramka środkowa i klasyczną koronka. Urządzenie będzie dostępne w trzech kolorach o nazwach: Superspeed Black, Vintage Brown Leather i Racetrack Grey, co tłumaczy się z marketingowego na polski: czarny, brązowy i szary.


Amazfit GTS 4 przypomina swoim obłym kształtem wiele innych smartwatchy, które czerpią inspirację z Apple Watch. Jest natomiast lżejszy od czołowego konkurenta, ważąc jedynie 27 g. Smartwatch jest dostępny w czterech kolorach: Infinite Black, Misty White, Autumn Brown i Rosebud Pink, czyli czarnym, białym, brązowym i różowym.

CENA I DOSTĘPNOŚĆ

Amazfit GTR 4 i GTS 4 zostaną wprowadzone na rynek globalny 1 września 2022 roku (GTM+1) w cenie 1199 zł w pakiecie z wagą Smart Scale, a sprzedaż w Polsce rozpocznie się 2 września 2022.