Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IFA 2022: Toshiba zaprezentowała nowe telewizory.

Podczas targów IFA 2022, rozgrywających się w Berlinie w dniach 2-6 wrzesnia, Toshiba zaprezentowała nowe rozwiązania w obszarze TV. 

„Telewizja po raz kolejny stała się w centrum uwagi i nabrała nowego znaczenia dla gospodarstwa domowego” – wyjaśnił na wyczekiwanej konferencji prasowej Toshiby dyrektor sprzedaży i marketingu w Wielkiej Brytanii David Flintoft.

Telewizory z serii QL5D i QA5D zostały zaprezentowane w Berlinie, wprowadzając szeroką gamę przyszłościowych funkcji, które mają na celu „przeprojektowanie telewizji na nowo”. Produkty te zawierają technologię tzw. kropek kwantowych, które są małymi nanokryształami, które świecą pod wpływem światła UV. Ta technologia, znana z wielu obecnym na rynku telewizorów innych marek, może zwiększyć zakres wyświetlanych kolorów nawet o 50%.

Prezentowane zestawy telewizyjne integrują oprogramowanie takie jak Google Play, TikTok, Netflix, Prime Video, co oczywiście zawdzięczają systemowi Android TV. Toshiba QA5D oferuje widzom także obsługę Dolby Vision i Dolby Atmos. Model QL5D obsługuje technologię TRU Picture, która może zapewnić użytkownikom płynne, przeskalowane i szczegółowe wrażenia podczas oglądania.

„Nic nie zastąpi kontaktu twarzą w twarz, ponownego połączenia się ze starymi przyjaciółmi i po raz pierwszy z nowymi” – powiedział Flintoft o powrocie Toshiby na IFA Berlin –  „Dlatego IFA, w szczególności dla naszej branży, nie ma sobie równych”.

 

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!