Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IFS liderem rankingu IDC w kategorii Manufacturing Service Life-Cycle Management 2022.

Firma technologiczna IFS została sklasyfikowana na pozycji lidera w prestiżowym rankingu IDC MarketScape for Worldwide Manufacturing Service Life-Cycle Management Platforms 2022 Vendor Assessment 2022. IFS doceniono za silny ekosystem i możliwości, które wspierają transformację usług w całym przedsiębiorstwie.

 

Transformacja wymaga najwyższej jakości

Firmy produkcyjne na całym świecie wykorzystują technologię IFS do wsparcia swojej działalności w branżach obejmujących m. in. urządzenia medyczne, rolnicze, budowlane, maszyny oraz sprzęt przemysłowy, lotnictwo i obronność, zaawansowane technologie, a także produkty konsumenckie.

 

„Rankingi pokazują, że to co i jak robimy ma sens. Zestawienie IDC MarketScape for Service Lifecycle Management 2022 jednoznacznie pokazuje, że IFS jest liderem w badanym segmencie” – podkreśla Marek Głazowski, prezes IFS Poland & EE.

 

Przemysł wytwórczy, zarówno dyskretny, jak i procesowy, znajduje się w okresie intensywnych zmian. Transformacja została wywołana nie tylko globalną pandemią COVID-19, ale także zmianą zachowań klientów, którzy, co naturalne, oczekują najwyższego poziomu świadczonych usług na każdym etapie współpracy. Sytuacja rynkowa pokazuje, że aktualnie kluczowym wyróżnikiem producentów, niezależnie od segmentu, w którym działają (serwis, dostawa usług, partnerzy zewnętrzni) jest jakość obsługi oraz ocena i lojalność klienta.

 

„Jeśli chodzi o zapewnienie pozytywnego doświadczenia, firmy często mają ograniczone możliwości zarządzania tym procesem. W całym łańcuchu wartości jest wiele momentów, w których można klienta zachwycić albo rozczarować. Odpowiedzą na te wyzwania jest dostarczenie wysokiej jakości usługi jako odpowiednio zarządzonego procesu. Klienci chcą niezawodności i odpowiedniego standardu, terminowych dostaw, łatwych zwrotów oraz korzyści z zamówionych produktów” – tłumaczy Marek Głazowski.

 

Historycznie zarządzanie cyklem życia usług (SLM) było silosem samym w sobie. Jednak wraz ze wzrostem jego znaczenia, producenci ponownie pracują nad procesami i technologiami, które wspierają oferowane przez nich usługi. Priorytetem stało się realizowanie strategii przedsiębiorstwa, która uwzględnia obsługę klienta w swojej podróży do transformacji cyfrowej (DX).

 

„Z tego powodu ich oczekiwania stale rosną i firmy zdają sobie sprawę, że muszą bardziej położyć nacisk na kwestie doświadczeń klientów, a nie, tak jak było wcześniej, jedynie wyniki sprzedaży. W rezultacie niezwykle istotne jest, aby dostarczać tzw. „Moment of service”. Oznacza to odejście od nastawienia na natychmiastową sprzedaż i przychody, a skupienie się jakości produktu i długofalowej relacji z klientem opartej na współpracy” – dodaje prezes IFS Poland & EE.

 

Inwestycje cyfrowe, które skupiają się na rozwiązaniu pojedynczego problemu ustąpiły miejsca inicjatywom strategicznym, które poprawiają jakość obsługi, a także zapewniają przedsiębiorstwu informację zwrotną od klientów. Liderzy usług i działy IT lepiej rozumieją potrzebę ukierunkowanej wizji technologii i platform specyficznych dla ich działalności, które mogą być skalowalne w ramach zespołu serwisowego, a także ewoluować wraz ze zmieniającymi się potrzebami klientów i rozwojem modeli biznesowych.

 

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!