Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IFS rozszerza współpracę partnerską z CGI o region Polski i Europy Wschodniej.

Firma technologiczna IFS rozszerza współpracę partnerską z CGI o region Polski i Europy Wschodniej. Kooperacja dotyczy wsparcia klientów w dostępie do wysokiej jakości, innowacyjnych rozwiązań skierowanych do przedsiębiorstw produkcyjnych oraz firm z branży energetycznej. Doświadczenie, a także wiedza ekspercka CGI potwierdzone zostały certyfikatem IFS Certified obejmującym całe spektrum narzędzi dostępnych na platformie IFS.

Dotychczasowe partnerstwo IFS i CGI na innych rynkach europejskich pokazuje skuteczność współpracy biznesowej opartej o doświadczenie oraz wspólne wartości obu firm. Zawarta umowa jest również potwierdzeniem regionalnej strategii IFS dotyczącej rozbudowy ekosystemu partnerskiego.

 

„Nasza strategia rozwoju zakłada budowę silnego środowiska partnerskiego – tutaj nie ma dróg na skróty, liczy się jakość, więc przywiązujemy do tego dużą wagę. Patrząc na bardzo udaną współpracę międzynarodową naszych firm, jej rozszerzenie tym razem o Polskę i kraje Europy wschodniej jest dla nas naturalnym wyborem. Nasze portfolio kluczowych partnerów zasili dodatkowe grono wyspecjalizowanych ekspertów, którzy będą wpierać naszych klientów w ich drodze do cyfrowej transformacji biznesu” – podkreśla Marek Głazowski, prezes IFS Poland & EE.

 

Założona w 1976 roku firma CGI jest jedną z największych niezależnych firm z branży IT i doradztwa biznesowego na świecie. Dzięki około 84 000 konsultantów i profesjonalistów CGI oferuje kompleksowe portfolio rozwiązań – od strategicznego doradztwa informatycznego i biznesowego po integrację systemów, zarządzanie usługami IT i procesami biznesowymi oraz rozwiązania w zakresie własności intelektualnej.

 

„CGI i IFS w Polsce zaczynają działać razem. Jest to model współpracy, który działa na Litwie, w Szwecji, Finlandii, Czechach oraz ostatnio we Francji. Umowa partnerska jest tak naprawdę sformalizowaniem faktu poszerzania naszych kompetencji w obszarze systemu IFS, które czynimy już od 2021 roku na polskim rynku. Wierzę, że globalne doświadczenie, wysokie standardy pracy w CGI oraz doświadczony zespół będą z sukcesem wspierały cyfryzację polskiego rynku” – dodaje Krzysztof Ulicki, VP Consulting Services odpowiedzialny między innymi za rozwój centrum kompetencji IFS w CGI Polska.

 

Rozszerzanie współpracy partnerskiej z CGI o nowe rynki wynika z faktu rosnącej pozycji IFS w Polsce i innych krajach Europy wschodniej. Celem wzmocnienia relacji między firmami jest zapewnienie najwyższej jakości usług dostarczanych klientom.

 

Cyfrowy bunkier – niezbędny, gdy wszystko inne zawiedzie. Eksperci z AB S.A. podpowiadają jeden z najskuteczniejszych sposobów na jego zbudowanie.