Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IFS stawia na rozwój ekosystemu partnerskiego w regionie – Tomasz Piechota obejmuje stanowisko dyrektora pionu partnerskiego i marketingu

Firma technologiczna IFS planuje intensywne zwiększanie zasięgów. Aktualizacja strategii IFS Poland & EE dotyczy m.in. wzrostów sprzedaży na rynkach zagranicznych i rozbudowy ekosystemu partnerów. 

Strategia IFS Poland & Europe East oraz wejście na kolejne rynki jest konsekwencją rosnącego zapotrzebowania na produkty IFS. Zmiany w lokalnych strukturach firmy służą efektywnemu podziałowi kompetencji oraz strukturyzacji procesów, których celem jest zapewnienie stałych wzrostów sprzedaży.

 

“Niezaprzeczalną przewagą IFS jest elastyczność i odpowiadanie na potrzeby klientów. Teraz podjęliśmy decyzje o wzmocnieniu działu sprzedaży oraz przygotowaniu nowej koncepcji współpracy z partnerami. Nasze zeszłoroczne wyniki cieszą i to bardzo, dlatego się nie zatrzymujemy. Jestem przekonany, że pozytywne efekty aktualizacji naszej strategii zobaczymy już w najbliższych dwóch kwartałach.” – podkreśla Marek Głazowski, Prezes Zarządu, IFS Poland & EE

 

Marek Głazowski, Prezes Zarządu, IFS Poland & EE

 

Za realizację planów IFS Poland & EE odpowiadać będzie m.in. Tomasz Piechota, który objął stanowisko dyrektora pionu partnerskiego i marketingu. Piechota związany jest z firmą od 2021 roku. Wcześniej wieloletnie doświadczenie zdobywał pracując dla firm z sektora technologicznego.

 

“Cieszę się, że mogłem zaangażować się w przygotowanie strategii rozbudowy kanału partnerskiego i objąć nowe stanowisko, a tym samym wziąć odpowiedzialność za realizację naszych przyszłych planów. Wiem, że czeka nas wymagający rok, natomiast jestem przekonany, że na każdym polu naszego biznesu jesteśmy dobrze przygotowani do nadchodzących wyzwań.” – zaznacza Tomasz Piechota, Dyrektor Pionu Partnerskiego i Marketingu, IFS Poland & EE.

 

Oprócz rynków dotychczas przynależących do regionu Poland & Europe East, obszar lokalnego zespołu IFS został powiększony o kraje bałtyckie, co otwiera kolejne możliwości ekspansji. Lokalny zespół IFS od początku 2021 roku urósł dwukrotnie. To potwierdza systematycznie zwiększające się zapotrzebowanie na usługi produktowe IFS. Od nowego roku firma otwiera kolejnych kilkadziesiąt nowych rekrutacji.

W imieniu redakcji serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!