iMad patronatem technologicznym Apple Muzeum Polska

iMad, autoryzowany sprzedawca i serwis czołowych producentów urządzeń mobilnych, rozpoczyna współpracę z Apple Muzeum Polska. Dzięki objęciu przez markę patronatu technologicznego, wystawy zostaną wzbogacone o nowe eksponaty – kolejne sprzęty giganta z Cupertino będą dostępne dla odwiedzających muzeum jeszcze w styczniu 2024!

Zamiłowanie do technologii  to jednak nie jedyna rzecz, która połączyła iMad z Muzeum Apple w Warszawie. Głównym celem tej współpracy jest promowanie innowacji i wzajemne wzmacnianie pozycji lidera na rynku. Obie strony zapowiadają wiele wspólnych działań w nadchodzących miesiącach – wydarzenia, podcasty i projekty nawiązujące do środowiska Apple. Rozpoczyna się z przytupem – iMad oraz Apple Muzeum Polska  wspólnie włączają się w 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach tej wyjątkowej inicjatywy marki postanowiły wystawić na licytację prawdziwą perełkę – 13-calowego MacBooka, będącego nie tylko unikatem, lecz również ważnym fragmentem solidnej historii Apple. Ten laptop wyposażony jest w procesor 2,4 GHz Intel Core 2 Duo, pamięć 4 GB 667 MHz DDR2 SDRAM oraz grafikę Intel GMA X3100 144 MB.

„Apple jest dla nas kluczowym partnerem, a produkty tej marki stanowią dominujący element naszego życia, w tym projektów zawodowych i prywatnych pasji. Symboliczne „jabłko” kryje w sobie fascynujące historie, innowacyjne pomysły oraz nieszablonowe podejście, będące dla nas nieustannym źródłem inspiracji. Tym bardziej serdecznie zachęcamy wszystkich do włączenia się w akcję i licytowania tego wyjątkowego sprzętu, który poza czysto technologicznymi aspektami, kryje w sobie kawałek historii jednej z najbardziej rozpoznawalnych i inspirujących marek na świecie” – podkreśla Jakub Bogatek, General Manager w iMad.

 

40 lat historii

W miejscu, gdzie pasja do popkultury spotyka się z innowacyjnym duchem, rodzi się Apple Muzeum Polska – sanktuarium dla miłośników technologii i entuzjastów historii rozwoju jednego z największych światowych liderów, firmy Apple. To właśnie tutaj – w Fabryce Norblina, przy ul. Żelaznej 51/53 w Warszawie – w najpełniejszej kolekcji na świecie składającej się z 1800 eksponatów, zwiedzający mogą poczuć historię marki. To nie tylko zbiór starych komputerów Apple, Macintosh czy NeXT – to podróż przez software, hardware, unikatowe prototypy, peryferia, multimedia oraz wszelkie formy promocji i informacji, które ilustrują ewolucję firmy. To jedyna taka kolekcja w Polsce.

„Eksponaty i zbudowana wokół nich interaktywna narracja zachęcają widza do aktywności, ale jednocześnie czekają na jego ruch. Przekaz informacji z wykorzystaniem technik komunikacji audiowizualnej, kodów graficznych, nowoczesnego designu, a przede wszystkim interakcji sprawi, że oglądający coraz chętniej będzie się zagłębiał w kolejne sceny i czasoprzestrzenie zbudowane wokół zbiorów marki Apple. Perłą wystawy jest działająca, wierna replika pierwszego komputera Apple-1 z 1976 roku, która została podpisana przez samego współzałożyciela Apple, Steve’a Wozniaka” – mówi Jacek Łupina, właściciel i pomysłodawca Apple Muzeum Polska.

 

Razem w technologicznej ewolucji

Od rewolucyjnych pomysłów, poprzez znaczące przełomy w technologii, aż po kultowe projekty, Apple nieustannie definiuje nowe standardy. Nic dziwnego, że oba podmioty – tak silnie związane z tą marką – planują działać wspólnie.

„Chcemy ramię w ramię organizować unikalne wydarzenia, tworzyć intrygujące podcasty, interaktywne warsztaty oraz aktywnie dzielić się wiedzą – nie tylko o marce, ale i szerzej, technologii i stawianym jej w dzisiejszych czasach wyzwaniom. Umiemy zarazić innych miłością do Apple, a nikt nie mówi o historii tego brandu tak intrygująco jak Apple Muzeum Polska. Wierzymy, że wspólnie organizowane przedsięwzięcia na stałe wpiszą się w nasz kalendarz” – podsumowuje Agnieszka Rzepkowska, Group Marketing Director w Digital Care.

Apple Muzeum Polska w interesujący sposób prezentuje fascynującą historię – nie tylko marki Apple, ale również opowieść o życiu i ścieżce rozwoju Steve’a Jobsa, jego sukcesach i porażkach oraz ewolucji branży technologicznej. Z kolei iMad, jako solidny i stabilny gracz na rynku, rozumie spektrum potrzeb klienta, oferując wyjątkową jakość usług oraz zróżnicowaną ofertę produktów.

iMad i Apple Muzeum Polska są gotowe wspólnie wzmacniać swoje pozycje jako liderzy myśli technologicznej, wprowadzając nowy rozdział do historii innowacji.

 

 

iMad to autoryzowany sprzedawca i serwis urządzeń firmy Apple, działający na rynku od 13 lat. Firma posiada salony w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Świadczy szereg profesjonalnych usług zarówno dla użytkowników detalicznych, jak i dla firm. Oferuje m.in. programy serwisowe dla urządzeń, autoryzowane naprawy, w tym gwarancyjne, usługi dla firm, usługę trade-in oraz najem sprzętu i leasing. Więcej informacji o iMad można znaleźć na www.imad.pl.