Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Immersion, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR ma umowę z kolejną dużą zagraniczną marką! W drugim kwartale planowany jest debiut spółki zależnej na rynku NewConnect.

Immersion, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR, nominowane do nagrody Emmy, które tworzyło rozwiązania wirtualnej rzeczywistości m.in. dla Coca-Coli, McDonald’s czy HBO, ma umowę z kolejną dużą zagraniczną marką. Tym razem warszawska firma stworzyła aplikację dla Toyoty, która pozwala na przejazd flagowym SUV-em japońskiego producenta w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Pod koniec ub. roku Immersion powołało spółkę zależną, której działalność skoncentrowana jest na produkcji gier w wersji VR, AR oraz PC. Immersion Games, w drugim kwartale 2021 roku planuje debiut na rynku NewConnect.

 

Nasza autorska aplikacja mobilna Toyota Land Cruiser 5 Continents Drive wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości, dzięki której możemy umieścić realistyczny model ekstremalnego terenu – pustyni czy pokrytej śniegiem tundry – na podłodze własnego mieszkania. Następnie przejmujemy kontrolę nad Land Cruiserem i możemy sprawdzić, jak radzi sobie w różnych, trudnych warunkach. Możemy także nagrać film lub zrobić zdjęcie komponując rzeczywisty świat z wirtualnym. Działająca na urządzeniach Apple i Android aplikacja dostarcza także informacji na temat historii pojazdu – mówi Piotr Baczyński, przewodniczący Rady Nadzorczej Immersion Games.

 

Aplikacja wiernie oddaje model jazdy Land Cruiserem. Użytkownicy muszą omijać przeszkody charakterystyczne dla danego środowiska i jeździć bezpiecznie, by uniknąć przewrócenia pojazdu. Toyota Land Cruiser 5 Continents Drive obecnie jest dostępna w Izraelu, docelowo deweloper planuje jej udostępnienie na inne rynki.

 

To nie pierwsza współpraca Immersion z dużą zagraniczną marką. Wcześniej spółka tworzyła rozwiązania wirtualnej rzeczywistości dla Coca-Coli, McDonald’s, czy HBO, a także była nominowana do Emmy za aplikację na 50-lecie lądowania misji Apollo na księżycu, dla Smithsonian Channel, we współpracy z NASA.

 

Immersion obecnie rozwija swoją działalność rynku gier wideo. Pod koniec ub. roku spółka powołała firmę zależną Immersion Games, które odpowiada za produkcję gier i aplikacji, wykorzystujących technologię VR, AR oraz projekty dedykowane PC. Gry spółki wyróżnia realistyczna oprawa wizualna, interaktywność oraz silny ładunek emocjonalny. Immersion Games, będzie posiadało dostęp do zasobów spółki matki w obszarze zespołu, know-how czy kluczowych partnerstw. Spółka chce docelowo produkować trzy tytuły w ciągu roku. Obecnie pracuje nad dwiema produkcjami, które będą dostępne na Oculus Quest Store oraz pozostałe platformy VR, m.in. Steam, Oculus Store i Viveport. W dalszej pespektywie Immersion Games chce wydać grę dedykowaną PC. Planowany budżet na jeden tytuł wynosi 0,5 – 1,5 mln zł.

 

W drugim kwartale 2021 Immersion Games chce zadebiutować na rynku NewConnect w 2021 roku.

 

https://itreseller.pl/itrnewjest-prawomocne-zatwierdzenie-ukladu-w-action-s-a-polski-dystrybutor-i-producent-it-po-ponad-czterech-latach-postepowania-sanacyjnego-chce-wrocic-jeszcze-silniejszy/