Incom Group SA – zorganizował konferencję dla Partnerów, poświęconą integracji najnowszych technologii dla rynku SMB – INCOM EXPERIENCE ROOM.
W dniach 8-9 listopada Incom Group SA zaprosił Partnerów na konferencję poświęconą integracji najnowszych technologii dla rynku SMB – INCOM EXPERIENCE ROOM. Konferencja odbyła się w dwóch lokalizacjach: 8 listopada Partnerzy biznesowi Incom Group spotkali się we Wrocławiu, w Hotelu DoubleTree by Hilton – OVO, a 9 listopada w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie.
Wątkiem przewodnim spotkania były: integracja najnowszych technologii na rynku małych i średnich przedsiębiorstw oraz bezpieczeństwo danych osobowych w kontekście rozporządzenia RODO, nowych przepisów unijnych, którym niebawem będą musieli sprostać również przedsiębiorcy. Gości konferencji przywitali przedstawiciele Incom Group SA: Magdalena Zając – Marketing Manager oraz Magdalena Wirth – Czarcińska, Dyrektor Działu Handlowego.
Gościem specjalnym konferencji był Maciej Gruszczyński – Prezes Zarządu Ariergarda Sp. z o.o., współtwórca Forum Ochrony Danych, specjalista i praktyk w zakresie wdrażania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych m.in. w branży telekomunikacyjnej oraz IT. Prelegent poruszył między innymi interesującą kwestię ryzyka związanego z przetwarzaniem danych oraz jak przygotować się systemowo, aby nie naruszać praw klientów. Temat wywołał wiele pytań i ciekawą dyskusję pomiędzy uczestnikami.
Strategicznymi Partnerami Technologicznymi konferencji byli: Asustor, Konica Minolta, Modecom, Power Walker, Techly, Toshiba, TP-link oraz X-blitz.
Największe zainteresowanie podczas konferencji budził specjalnie przygotowany na tę okazję Experience Room, pokazujący idealne zastosowanie prezentowanych urządzeń sieciowych, umożliwiających m.in. nadzór wizyjny firmy z dowolnego miejsca. Każdy element zestawu spełniał indywidualną rolę, a wszystkie były kompatybilne i tworzyły spójną całość zabezpieczając kluczowe zadania bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa jak np. zabezpieczenie kluczowych danych. Experience Room pokazał jak dyski, serwery plików NAS, zasilacze awaryjne UPS zwiększają wydajność i efektywność pracy. Experience Room pokazał jak wybrane urządzenia Partnerów konferencji działają w praktyce, uczestnicy mieli okazję poznać ich kluczowe funkcje, porozmawiać o możliwościach zastosowania, zadać pytania i podzielić się spostrzeżeniami.
Podczas szeregu merytorycznych prezentacji Partnerzy Incom Group poznali między innymi kompleksowe rozwiązania awaryjnego zasilania marki Power Walker oraz wykorzystanie dysków sieciowych NAS zarówno w domu jak i w biurze. Prelekcje poprowadził Łukasz Wardak. Janusz Klakla zaprezentował rozwiązania retail i dla biznesu, które posiada w swojej gamie dysków Toshiba. Natomiast Robert Gawroński przybliżył zagadnienia rozwiązań sieciowych TP-Link dla sektora small-medium business. Przyszłość i rynek gamingu przedstawił Marketing Manager firmy Modecom – Marcin Łobacz. W ramach prezentacji oferty, Tomasz Świgoń Product Manager Incom Group, zaprezentował Partnerom markę Incore – linię wysokiej jakości materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz artykuły do pielęgnacji sprzętu IT. Na koniec innowacyjne rozwiązania stosowane w urządzeniach drukujących i systemach niszczenia dokumentów zaprezentował duet: Bartosz Sikorski i Paweł Chodkiewicz, przedstawiciele Konica Minolta.
Konferencje, których organizatorem był Incom Group stały się wspaniałą okazją do zapoznania się z najnowszą ofertą produktów i rozwiązań dla rynku SMB, a także wymiany doświadczeń i rozmów pomiędzy uczestnikami konferencji, specjalistami, inżynierami oraz przedstawicielami marek znajdujących się w ofercie dystrybutora.