Infinix wchodzi na polski rynek. Konkurencja dla Xiaomi i Realme.
Kolejna chińska marka smartfonów trafi oficjalnie na polski rynek. Infinix oficjalnie poinformował, wkrótce czeka nas debiut marki na rynku naszym oraz naszych południowych sąsiadów.
Infinix nie jest znaną u nas marką – czemu trudno się dziwić, bo producent raczej omijał Europę, skupiając się na rynkach Ameryki Łacińskiej, Afryki i, oczywiście, Azji. Marka nie jest nowa – istnieje od 2013 roku.
Doświadczenia Infinix zdobyte w wielu krajach Azji, Ameryki Łacińskiej czy Afryki pozwoliły nam uwierzyć, że łącząc wysokiej jakości produkty, przystępną cenę i nowoczesną technologię możemy zdobyć nawet najbardziej wymagające rynki, takie jak Polska. Jako nowoczesna marka rozumiemy obecne potrzeby użytkowników. Sądzimy, że Infinix szybko podbije serca młodych ludzi w Polsce, zapewniając im komfortowy dostęp do cyfrowej rzeczywistości. Rynki w Polsce i w Czechach mają kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu na szerokie grono zorientowanych technologicznie użytkowników z odpowiednimi dochodami oraz położenie geograficzne dające możliwość dalszej ekspansji w przyszłości – powiedział Benjamin Jiang, dyrektor zarządzający w Infinix
Strategia marki jest podobna do tej, którą z powodzeniem stosuje realme. Targetem jest w zauważalny sposób młodsze pokolenie, ważnym punktem jest szybkie ładowanie i mobilna fotografia oraz oczywiście cena. Istotna jest także stylistyka – włącznie z obudową zmieniającą kolor w świetle UV. Na tę chwilę nie wiemy jakie produkty trafią na polski i czeski rynek – a nie muszą być to wyłącznie smartfony. Infinix od ubiegłego roku ma w ofercie m.in. laptopy.
Polska strona producenta już działa, ale póki co, wydaje się być niedokładnie skonstruowana i przetłumaczona. Niemniej jednak znajdziemy na niej już teraz cztery modele: Zero 5G, Note 11 Pro, Smart 6 oraz Hot 12.