Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Infinix wchodzi na polski rynek. Konkurencja dla Xiaomi i Realme.

Kolejna chińska marka smartfonów trafi oficjalnie na polski rynek. Infinix oficjalnie poinformował, wkrótce czeka nas debiut marki na rynku naszym oraz naszych południowych sąsiadów. 

Infinix nie jest znaną u nas marką – czemu trudno się dziwić, bo producent raczej omijał Europę, skupiając się na rynkach Ameryki Łacińskiej, Afryki i, oczywiście, Azji. Marka nie jest nowa – istnieje od 2013 roku.

Doświadczenia Infinix zdobyte w wielu krajach Azji, Ameryki Łacińskiej czy Afryki pozwoliły nam uwierzyć, że łącząc wysokiej jakości produkty, przystępną cenę i nowoczesną technologię możemy zdobyć nawet najbardziej wymagające rynki, takie jak Polska. Jako nowoczesna marka rozumiemy obecne potrzeby użytkowników. Sądzimy, że Infinix szybko podbije serca młodych ludzi w Polsce, zapewniając im komfortowy dostęp do cyfrowej rzeczywistości. Rynki w Polsce i w Czechach mają kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu na szerokie grono zorientowanych technologicznie użytkowników z odpowiednimi dochodami oraz położenie geograficzne dające możliwość dalszej ekspansji w przyszłości – powiedział Benjamin Jiang, dyrektor zarządzający w Infinix

Strategia marki jest podobna do tej, którą z powodzeniem stosuje realme. Targetem jest w zauważalny sposób młodsze pokolenie, ważnym punktem jest szybkie ładowanie i mobilna fotografia oraz oczywiście cena. Istotna jest także stylistyka – włącznie z obudową zmieniającą kolor w świetle UV. Na tę chwilę nie wiemy jakie produkty trafią na polski i czeski rynek – a nie muszą być to wyłącznie smartfony. Infinix od ubiegłego roku ma w ofercie m.in. laptopy.

Polska strona producenta już działa, ale póki co, wydaje się być niedokładnie skonstruowana i przetłumaczona. Niemniej jednak znajdziemy na niej już teraz cztery modele: Zero 5G, Note 11 Pro, Smart 6 oraz Hot 12.

 

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!