Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Inspire the business” Samsung Channel Meeting 2023 – „Rynek urządzeń mobilnych w Polsce rośnie wartościowo” – podkreśliła Magdalena Bartoszewicz, Head of Sales B2B w Samsung Polska

W warszawskim showroomie firmy Samsung 27 września odbyło się wydarzenie z cyklu Samsung Channel Meeting. Spotkanie zakończyło się uroczystą galą wręczenia nagród dla najlepszych partnerów firmy w Polsce.

Wręczenie statuetek poprzedziły panele zorganizowane pod wspólnym hasłem przewodnim „Inspire the business”. Mogliśmy usłyszeć na przykład o licznych, choć nieoczywistych przykładach zastosowań rozwiązań koreańskiego lidera rynku urządzeń mobilnych czy trendzie premiumizacji rynku.

Magdalena Bartoszewicz, Head of Sales B2B w Samsung Electronics Polska, tak podsumowuje tegoroczną edycję spotkania z kanałem partnerskim:

 

– W tym roku hasłem przewodnim były “inspiracje w biznesie”, dlatego główny akcent w naszych panelach położyliśmy na innowacjach i partnerstwie. Na wydarzeniu pokazywaliśmy trendy rynkowe oraz obecny kształt rynku urządzeń mobilnych w Polsce, widzimy, że rośnie on wartościowo, co oznacza, że Polacy kupują coraz lepszy, bardziej zaawansowany sprzęt, a Samsung jest liderem w rozwiązaniach i produktach premium. – podkreśliła Magdalena Bartoszewicz, Head of Sales B2B w Samsung Electronics Polska.

 

 

W śnieżnobiałym showroomie firmy Samsung mogliśmy usłyszeć o licznych, ale nieoczywistych przykładach zastosowań rozwiązań koreańskiego potentata rynku urządzeń mobilnych. W końcu smartfon czy tablet mogą mieć wiele zastosowań, nie tylko te najbardziej oczywiste. Przejmują np. rolę paneli POS czy urządzeń magazynowych.

Finałem spotkania była natomiast gala wręczenia nagród partnerskich. Samsung uhonorował swoich najlepszych partnerów w Polsce, w obszarze technologii mobilnych. Więcej informacji nie tylko o samym wydarzeniu ale i laureatach wieczornej gali znajdziecie poniżej:

Inspirujące i innowacyjne spotkanie z partnerami! Samsung Channel Meeting 2023 – poznaliśmy najlepsze firmy partnerskie dywizji Mobile!