Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Instagram i Facebook wprowadzają zmiany w kontekście DMA

Użytkownicy Instagrama i Facebooka w Europie będą mieli większy wybór sposobu korzystania z usług Meta Platforms. Jak podała firma, zmiany zostaną wprowadzone, aby zachować zgodność z unijną ustawą o rynkach cyfrowych (DMA).

Na mocy ustawy DMA, której Meta musi się podporządkować do 7 marca br., firmy mają obowiązek traktować własne usługi i produkty w taki sam sposób, w jaki traktują usługi i produkty konkurencji.

Największa na świecie sieć społecznościowa jako ostatnia wprowadziła zmiany w celu zapewnienia zgodności z DMA po tym, jak Google przedstawił swoje korekty zmierzające w tym samym kierunku.

W ciągu najbliższych kilku tygodni użytkownicy otrzymają powiadomienia informujące ich, że mogą wybrać, czy chcą udostępniać swoje dane między usługami Meta – oświadczyła firma na swoim blogu.

IT Reseller TV „Liderzy Branży” – „Będziemy rozwijać swoje kompetencje, żeby być jeszcze lepszym partnerem dla naszych odbiorców” – zgodnie podkreśla zespół Bechtle Direct Polska – Karolina Romańczuk, Bartłomiej Szponar, Łukasz Majda