Instytut badawczy Gartnera w swoim najnowszym raporcie Magic Quadrant, wyróżnił Fujitsu jako bardzo dobrego dostawcę w kluczowych kategoriach.
Instytut badawczy Gartnera, specjalizujący się m.in. w zagadnieniach związanych z wykorzystaniem technologii w biznesie, w swoim najnowszym raporcie ocenił Fujitsu jako bardzo dobrego dostawcę (Positive vendor rating[1]) w kluczowych kategoriach: produktów i usług, wsparcia i obsługi klienta, struktury cen oraz strategii.
„Fujitsu realizuje globalną strategię biznesową, koncentrując się na wsparciu firm, które przechodzą cyfrową transformację, w osiąganiu biznesowych sukcesów. Wierzymy, że tak dobra ocena odzwierciedla nasz rozwój jako zaufanego partnera dla klientów. Potwierdza też siłę naszego portfolio oraz umiejętność wspierania ich w podejmowaniu wyzwań, jakie niesie ze sobą transformacja. Dzięki naszemu skoncentrowanemu na człowieku podejściu do innowacji (human centric innovation), umożliwiamy organizacjom reagowanie na gwałtowne zmiany, wspierając je naszą wiedzą i możliwościami. Skupiamy się przy tym na kluczowych technologiach przyszłości, takich jak sztuczna inteligencja, Internet rzeczy, cyberbezpieczeństwo, hybrydowe IT czy usługi chmurowe, a także zainspirowana kwantową informatyką technologia Digital Annealer.” – komentuje Takahito Tokita, President & Representative Director, Fujitsu Limited.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy firma Fujitsu ogłosiła szereg znaczących sukcesów biznesowych. Wśród nich jest sześcioletni kontrakt o wartości 60 mln euro z Lowell, drugą co do wielkości firmą świadczącą usługi zarządzania kredytem w Europie, który ma na celu przyspieszenie strategii rozwoju oraz skalowanie i standaryzację modelu operacyjnego IT w sześciu krajach europejskich; najnowocześniejszy system informatyczny dla wiodącej norweskiej biorafinerii Borregaard; odnowienie na trzy lata globalnej umowy outsourcingu infrastruktury IT z Husqvarna Group, wspierającej potentata w zakresie produktów do pracy w lasach, parkach i ogrodach, w jego podróży przez cyfrową transformację.
Gartner nie popiera żadnego dostawcy, produktu lub usługi przedstawionych w publikacjach naukowych i nie zaleca użytkownikom technologii wybierania tylko tych dostawców, którzy mają najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze Gartnera składają się z opinii organizacji badawczej Gartnera i nie należy ich interpretować jako stwierdzeń faktycznych. Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, wyrażonych lub dorozumianych, w odniesieniu do tych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.
[1] Gartner ocenia różne aspekty dostawcy technologii, w tym strategię, organizację, produkty, technologię, marketing, rentowność finansową i obsługę klienta. Oceny te są okresowo zmieniane i aktualizowane.