Inteligentna opaska sportowa Amazon Halo wchodzi na rynek. Urządzenie potrafi wspomóc trening, ale też zmierzy zawartość tłuszczu w organizmie.
Amazon Halo to opaska sportowa wydana przez e-commerce’owego giganta. Urządzenie trafia właśnie do sprzedaży i będzie konkurentem dla licznych rozwiązań obecnych już na rynku np. Fitbit. Ma przy tym jeden potężny atut – wykorzystuje do obsługi technologię rozpoznawania mowy Amazonu.
Opaska Amazon Halo kosztuje 99,99 USD, co zdaje się być całkiem rozsądną ceną. Zapewnia dostęp do aplikacji Halo i jest objęta sześciomiesięczną subskrypcją na towarzyszące usługi analityki zdrowotnej. Amazon wypuścił urządzenie w sierpniu, ale było dostępne tylko dla konsumentów na podstawie zaproszenia. Urządzenie konkuruje m.in. z Apple Watch i urządzeniami Fitbit. Opaska nie posiada ekranu i polega na komunikacji głosowej oraz aplikacji na smartfony, co jest niecodziennym rozwiązaniem.
Amazon zaprojektował Halo, aby zapewnić kompleksowy obraz zdrowia użytkownika. Mają to wspomóc m.in. funkcje, które mierzą procent tkanki tłuszczowej, poziom aktywności, monitorują sen, a nawet analizują nastrój… słuchając tonu głosu użytkownika.
Amazon powiedział, że wprowadził ulepszenia do Halo na podstawie opinii od użytkowników, którzy używali urządzenia na podstawie zaproszeń. Wśród nich jest nowa funkcja zwana insights, która pokazuje trendy lub wzorce użytkowników na podstawie ich aktywności i snu, a także tonu głosu, takie jak „szczytowe okresy pozytywności i energii”.
Halo to pierwsze wejście Amazonu na rynek urządzeń fitness. Jej działalność związana ze sprzętem tradycyjnie koncentrowała się na urządzeniach domowych, takich jak linia inteligentnych głośników Echo i urządzeń do strumieniowego przesyłania wideo Fire TV.
https://itreseller.pl/itrnewrozpal-kolorami-assassins-creed-valhalla-wraz-ze-sprzetem-msi/